Skip to main content

Geachte lezer,

Ik heb afgelopen vrijdag (3-7) telefonisch een KPN Thuis abonnement afgesloten. Vanwege wijzigingen heb ik al meerdere malen telefonisch contact gehad met jullie service nummer (0800-0402).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Mail vrijdag 3 juli ontvangen:

Fijn dat u voor KPN Thuis hebt gekozen. Alle informatie over uw bestelling van Hussel Internet 100 Mbit/s vindt u in deze bevestiging. Klantnummer 9080315534

Deze e-mail is ook uw overeenkomst…

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Probleem:

Wij hebben gekozen voor een aanvraag inclusief overstapservice. Achteraf niet een juiste keuze en willen er vanaf zodat het geen maand duurt voordat er überhaupt iets aangesloten kan worden. Blijkbaar is het lastig om onze aanvraag te annuleren waardoor er geen wijziging kan worden gedaan (annuleren overstapservice).

Gisteren heb ik nog telcon onderhouden met een van jullie medewerkers en zij gaat ons informeren. Voor de medewerker was het nog niet zichtbaar waardoor wij geen vervolgstappen kunnen zetten. Het is best vervelend om een maand lang zonder tv en internet te zitten.

Wij hebben nog wel vertrouwen in een goede afloop maar probeer het ook via dit forum.

Graag zie ik dat er spoedig een oplossing komt zodat er in ieder geval duidelijkheid is.

Met een vriendelijke groet,

Anneke

Voor de geïnteresseerden, wij worden bijgestaan door het service centrum van KPN. Deze medewerkster houdt ons goed op de hoogte.  


Hi @Anneke_1953, welkom hier. Vervelend dat de bestelling in de eerste instantie niet goed ging. Lees ik goed dat dit al door iemand wordt opgelost? Of moet ik ook nog een kijkje nemen hoe de vork in de steel zit? Zo ja, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Beste Paul,

Dank voor je bericht. Een collega van jou begeleid ons door het proces, het lijkt nu allemaal goed te gaan.


Beste Paul,

Dank voor je bericht. Een collega van jou begeleid ons door het proces, het lijkt nu allemaal goed te gaan.

Mooi zo! Mocht er toch nog wat zijn, laat het vooral weten.:slight_smile:


Beste Paul,

De bestelling is zichtbaar. Wij zijn erg goed geholpen door jou collega, mw Steffanie *******. Dat mag ook wel eens gezegd worden. KPN heeft, neem ik aan, een klachtenformulier maar is er ook een formulier waarbij complimenten kunnen worden uitgedeeld?

Een fijne dag en wij kijken met vertrouwen uit naar de komst van de monteur die ons komt ondersteunen (ordernummer *********).

Met een vriendelijke groet,

Anneke

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Wat fijn om te lezen. Ik zal de complimenten doorgeven. :)