Skip to main content

14 mei internet/tv thuis besteld.

Mijn bestelstatus blijft hangen bij het regelen van de overstap terwijl ik inmiddels alles rond heb met ziggo tot en met de terugstuurdozen aan toe.

Ook de monteursafspraak is gepland bij KPN.

Waarom springt de overstapstatus niet op groen? 

Of ben ik wat te ongeduldig

Groet,

Jan

@Zofman U stapt over naar glasvezel van KPN ? Wanneer is die monteursafspraak ingepland?


De monteursafspraak is 16 juni en idd Glasvezel


@Zofman De overstapservice springt pas op groen, zodra de installatiemonteur van KPN uw glasvezelaansluitpunt ( FTU) heeft voorzien van een extra kastje de NTU ( network termination unit),zodat het glas signaal omgezet wordt naar data. Nadat de verbinding is gestest kunt u ( of de monteur) uw Experiabox e.d. aansluiten en activeren, waarna uw abonnement is gestart en Ziggo stopt met leveren. 16 juni is voor KPN begrippen vlot voor die aansluiting, gezien het aantal aanvragen van nieuwe klanten op de glasvezel…...:wink:

 


Is het dan gebruikelijk dat hij blijft hangen in stap 2 “ uw overstap wordt geregeld”?

Ik moet ook nog door de stap waarin mijn pakket wordt opgestuurd…..

Dat dit pas groen wordt als alles is geplaatst lijkt mij sterk!

 


@Zofman Enkele dagen voor de aansluitdatum zult u uw pakket ontvangen van KPN. Heeft u nog geen bevestigingsmail ontvangen van uw bestelling ? Zo nee dan zal een moderator hier er naar moeten kijken, die kunnen in de systemen uw status opvragen.


Alles loopt zoals het hoort incl. Bevestigingsmail en diverse codes voor tv en zo.

Het enige dat niet loopt is de voortgang in mijn bestelstatus. Die blijft hangen op stap2

Aangezien ik al 3 jaar in de “ bermudadriehoek” woon voor Ziggo en een defecte coaxkabel én voor de aanleg destijds van glasvezel van KPN ( heb alle onderburen van etage 1 tm 7  toestemming moeten vragen voor de aanleg van de kabel….) Ben ik bang dat er weer eens wat mis gaat met mijn bestelling.

Dus het gaat om de stappen die je doorloopt in de bestelstatus die blijft hangen in stap2 “ wij regelen de overstap voor u” volgens ziggo is dat dus allang gebeurd.

 


@Zofman Die stap 2 waar u op blijft terugkomen is nog gaande en wordt pas veranderd als er voortgang  te melden is. Die komt pas als alles is aangesloten. Het wachten is nu op de apparatuur en de installatiemonteur. Daar krijgt u nog mails,sm'jes genoeg over…...


Ik wacht geduldig en hoop op een goede afloop

Bedankt voor je reactie Hans