Skip to main content

Voordat de leverdatum definitief gemaakt kon worden was aanvullend onderzoek nodig volgens een ontvangen email.

Uit een telefonisch contact bleek dat de vorige eigenaar (tot 12/5) zijn telefoonlijn nog niet had opgezegd. Ondertussen ben ik sinds 12/5 eigenaar van een woning waar ik graag via jullie internet wil laten aansluiten.

Omdat ik via MijnKPN alleen maar een knop krijg ‘Maak Monteursafspraak’ én omdat deze knop niets doet probeer ik via het Forum de vraag onder jullie aandacht te krijgen.

Gebruik eens een andere browser als je online een monteurs afspraak wilt maken en als het dan nog steeds niet lukt kun je de klantenservice bellen 0800-0402  voor een sneller antwoord


Goedemorgen @Birdy0074 en welkom op het forum!

Heb je inmiddels telefonisch contact gehad zoals @jimny ook aangeeft? En is het gelukt om een afspraak met de monteur te maken?


Ik heb telefonisch contact gehad. Het probleem zet echt ergens in het proces, er is nog een actieve aansluiting, de monteur zou er ‘morgen’ tijd voor hebben, ben benieuwd….. 


Helaas, tot op heden geen voortgang in het proces.

Oude aansluiting is nog actief, KPN kan niet aangeven wanneer het aanvullende onderzoek gestart wordt… of wanneer een lijn opgeleverd kan worden…

Alle beloofde deadlines zijn overschreden, tot op heden geen reactie op initiatief van KPN zijde.