Skip to main content

Goededag .

Ik had een betaal achterstand die mijn moeder via haar rek 24 uur geleden heeft betaald voor mij.

Wanneer wordt mijn abonnement weer aangesloten.

Ik had gelezen binnen 2 uur maar 24 uur later nog niks.

Ik hoor het graag.



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt [oorspronkelijke topic]

Hallo @Rappie2 

Twee uur geldt alleen als je betaalt via de website Hoe kan ik betalen als ik geblokkeerd ben? | KPN
Dan betaal je via iDEAL en weet KPN dat het geld onderweg is. Dan wordt je binnen een paar uur weer aangesloten.

Als je via een handmatige overboeking betaalt duurt het veel langer, dan moet het geld eerst ontvangen zijn door KPN.

Zie:  Belangrijk om te weten  op de webpagina hierboven.

Eigen bank app (ING) Ma t/m vrijdag betaald: Eerst volgende werkdag na 09.00 weer aangesloten.
  Weekend betaald: maandag na 09.00 weer aangesloten.
Eigen bank app (andere banken) + 2 dagen, Betaling op maandag t/m donderdag is 2 werkdagen later aangesloten.
 

+ 2 dagen, Betaling op vrijdag & het weekend is aangesloten op dinsdag, na 09.00 's morgens.

 


Admin: meeverplaatst


Hallo @Rappie2 

Twee uur geldt alleen als je betaalt via de website Hoe kan ik betalen als ik geblokkeerd ben? | KPN
Dan betaal je via iDEAL en weet KPN dat het geld onderweg is. Dan wordt je binnen een paar uur weer aangesloten.

Als je via een handmatige overboeking betaalt duurt het veel langer, dan moet het geld eerst ontvangen zijn door KPN.

Zie:  Belangrijk om te weten  op de webpagina hierboven.

Eigen bank app (ING) Ma t/m vrijdag betaald: Eerst volgende werkdag na 09.00 weer aangesloten.
  Weekend betaald: maandag na 09.00 weer aangesloten.
Eigen bank app (andere banken) + 2 dagen, Betaling op maandag t/m donderdag is 2 werkdagen later aangesloten.
 

+ 2 dagen, Betaling op vrijdag & het weekend is aangesloten op dinsdag, na 09.00 's morgens.

 


Admin: meeverplaatst


Welkom op het forum @Rappie2. Ik begrijp dat je gauw weer aangesloten wil worden zodat je gebruik kan maken van je abonnement!
Is dat inmiddels gelukt of is het voor jou duidelijk wanneer je weer aangesloten wordt door bovenstaande reactie van @RBxx?

Mocht je nog vragen hebben, dan kun je het beste contact opnemen met de financiële afdeling Collections. Zij zijn op werkdagen tussen 8:00 - 17:30 bereikbaar via 0800 0402 (gratis).