Skip to main content

Melding na poging een betaal afspraak te maken

“Betaalafspraak niet mogelijk

Het is helaas niet mogelijk om voor deze factuur een betaalafspraak te maken. Kijk op de Factuur & Betalen pagina voor meer oplossingen of neem contact op met de klantenservice.”

 

Ook het ik geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice per mail en telefoon .

Heb nu na een maand geen reactie gehad en krijg nu herinneringen per mail en hun telefoon nummer 0800-0402 is niet in gebruik.

*admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

 

 

Hallo. Het nummer 0800-0402 is zeker nog in gebruik door de klantenservice van KPN. Soms is het echter (heel) druk. Bel en vraag naar de afd. Collections. Dat is de afdeling die je moet hebben en ze zijn alleen telefonisch bereikbaar en alleen tijdens kantooruren.


Hi @Backwards! Welkom op ons KPN Forum! Ik zie dat RBxx je al heeft voorzien van goed advies. Het is druk hier, dus voor betaalafspraken kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Naast dat bellen efficiënter is, is telefonisch contact ook gewenst. Op het Forum is het lastiger om de benodigde verificatie te doen. 
Omdat je niet meer gereageerd hebt, neem ik aan dat het inmiddels is gelukt. Mocht dit niet zo zijn, om wat voor reden dan ook, laat het dan even weten in een reactie.

 


Reageer