Skip to main content

Goede morgen ik heb een vraag na aanleiding van een telefoontje vanmorgen ben ik op jullie doen gaan kijken. . En daar zag ik dat er bij een andere klant nog wel uitstel mogelijk was  terwijl de diensten  al niet meer geactiveerd waren bij deze klant  en weer aangesloten met een betaal afspraak 

 

ik snap dat elke situatie anders is maar dat ik door de Corona crisis zonder werk heb gezeten  en met me nieuwe baan waar ik nu internet voor nodig heb  eigenlijk niet zonder verbinding kan  het net zo kut uit kont met me salaris  Dan is door het overlijden van me pa ook nog een door me hoofd geschoten om eerder contact op te nemen met jullie omdat ik een begrafenis moest regelen .  Die vanmiddag plaats vind .  Ik  vroeg of er bij hoge uitzondering iets te regelen was   Nu heb ik eindelijk weer een baan .. en kan ik niet meer werken  me hoofd zit. Vol met het overlijden van me pa. Maar er is niet meer mogelijk om te regelen. Alleen dat ik word afgesloten. ..? Is er aub bij hele hoge uitzondering een mogelijkheid om toch te kunnen beschikken over me verbinding. Voor werk zodat i hierdoor niet nog verder in de probleem kom en ik snap heel goed dat ik dan eerder had moeten zijn maar ik.was spijtig genoeg een begrafenis aan het regelen. Dagt niet echt aan KPN 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Badass! Welkom op het KPN Forum ​​​​

 

Excuses voor de late reactie. We hebben het op het moment drukker dan normaal.

Daarnaast wil ik je condoleren met het overlijden van je vader. Is het inmiddels gelukt met het maken van een betaalafspraak?

Je kan ook zelf een betaalafspraak maken via de KPN website. ​​​


Hoi @Badass 

 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer