Skip to main content

Hallo,

Ik heb mijn factuur betaald en wilde direct een betaalbewijs mailen maar las dat dit niet mogelijk is.

Natuurlijk wil ik niet afgesloten worden en is mijn vraag wat ik nu moet doen?

groeten Josette 


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Alleen als je via de iDeal link betaalt wordt het binnen 2 uur verwerkt. Maar die iDeal link krijg je volgens mij alleen automatisch via sms als je al afgesloten bent.
Je kunt een iDeal link ook aanvragen via https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/automatische-incasso-mislukt.htm . (daar is 't nu te laat voor)

Maak je het (gewoon) over dan is de verwerkingstijd zo'n 5 werkdagen (naar ik meen). Als het betaalt is binnen de gestelde termijn (nml 1 maand; vóór de volgende factuur komt) zul je wsl niet afgesloten worden. Is de betaling net later dan dat moment dat wordt je afgesloten, maar zal er na verwerking van de betaling, weer een opdracht tot heraansluiting volgen. Dat duurt dan in de regel wel helaas zo'n 3 werkdagen.

Dat kan niet veranderd.


Volgende factuur komt begin januari dus zal er om hangen met feestdagen er tussen. Maar ik heb dan iig wel binnen de gestelde termijn betaald als ik het goed begrijp. 

Dank je wel Peter!