Skip to main content

Ik ontvang per e-mail de volgende facturen

over 2020 die wel per incasso zijn afgeschreven maar deze 6 facturen staan niet tussen mijn kon app facturen overzicht .

 

het gaat om volgende 2020 facturen: 

1 . de facturen van mobiel Februari en maart 2020 mobiel en

2 . de facturen van thuis/ internet  van januari, februari, maart en april 2020 

ik had ook gebeld hierover en zij konden het ook niet terugzien  en kwam in dr wacht stand en verbinding werd verbroken.

 

in afwachting van een antwoord 

of graag de facturen zsm e-mailen mijn klant nr is 

 

 

 



Februari  2020 staat hier op 0 

11.02. 2020 ad €15,20 met kenmerk xxxx is afgeschreven tgv KPN 

Graag ontvang ik een fysieke factuur van februari 2020 met btw en zonder btw per e-mail 

Dat geldt ook voor maart 2020 deze factuur staat hier niet tussen maar dit is afgeschreven met kenmerk xxx

 

Graag ontvang ik een fysieke factuur van maart 2020 met en zonder btw.

 

admin: privacygevoelige informatie verborgen


De facturen van mobiel en telfort thuis zijn bij factuur overzicht van 20 maanden terug niet aanwezig deze zijn wel door jullie geïncasseerd . 


willen jullie dit zelf nakijken ik heb bewijs met kenmerken dat deze 6 facturen in 2020 zijn geïncasseerd.
Tijdens een telefonisch onderhoud met 1200 op 12-11-2021 ziet de klantenservice deze facturen ook niet ik werd in wAchtstand gezet en na 29 minuten werd verbinding verbroken.

Graag ontvang de volgende 6 facturen die niet zichtbaar zijn  maar wel zijn betaald . 
graag per e-mail 

KPN mobiel : maand februari 2020  €15,70 en maart 2020 af € 16,20 

met is wel n factuur van €0,00 over febr 2020 

telfort thuis januari, februari maart en april 2020 is elke maand €50,00 afgeboekt als automatische incasso. 


Goedenavond @Lieuw, welkom en bedankt voor jouw verzoek.

Op factuurkenmerken kunnen wij helaas geen klantgegevens achterhalen. Ik ontvang graag jouw volledige naam en geboortedatum, klantnummer, postcode en huisnummer in jouw Forum profiel (dus niet hier in het topic, want dan staat jouw informatie openbaar).
Noteer je in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ ook het e-mailadres waar de facturen naar toe gestuurd mogen worden? Als je hier een seintje geeft als je het profiel aangevuld is, dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


Ik heb de gevr gegevens via de link verstuurd 

 

 


Het gaat om deze  6,facturen waarvan er geen factuur is in mijn kon app maar wel betaald in 2020:

telfort thuis kenmerk geïncasseerd 

16-01 -2020 

16-02- 2020

16-03-2020 

16-04-2020

kpn mobiel feb en mrt 2030 kenmerk

€ 15,70

€16,20 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Via mijn klant nummer is mijn e-mailadres bekend 


Bedankt voor jouw gegevens: je verzoek is meer dan duidelijk, hoor! :wink:

Ik heb de kopie facturen per e-mail naar je verzonden: heb je deze in goede orde ontvangen?