Skip to main content

Hallo lieve mensen van KPN,

 

Ik wil graag vragen om te kijken of alles goed gelopen is met deblokkeren van ons diensten…

 

Wij hebben vandaag betaald ~12:30 per IDeal op MijnKPN en toch hebben wij geen internet thuis tot nu, nu is 20:39. Meer als 8 uurtjes.

 

Misschien is ook een fout gebeurd en moet jullie collega handmatig ons heraansluiten. Heb ik eerder gezien voor een andere klant was ook precies hetzelfde.

 

Alvast bedankt voor hulp.

M.v.g.

Dit is een interessante pagina over betalen bij KPN.

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/ik-betaal-nu.htm

Lijkt foutje van KPN te zijn. Snelste oplossing is chatten met KPN of bellen als dit kan met 0800-0402


Hallo @Saaami

Heb je al contact gehad met mijn collega's van de telefonische desk? En heb je inmiddels al weer diensten? 


Hallo @Hanna_ ,

Heb ik wel gisterenavond en vandaag ochtend.

Ik heb antwoord gekrijgt dat is een storing met heraansluitingen en deze moet vandaag tot 13:00 opgelost zijn.

 

Ik wacht nog 1.5 uur en zou ik weer bellen, heb ik helaas nog geen diensten bijna 24uurtjes, om precies te zijn 23 uur 2 min.

 

Ik hoop dat iemand kan eindelijk handmatig mij aansluiten - nooit meer betaalachterstand!

 

Dank uw wel voor antwoord en hulp.

Fijne dag nog gewenst!

M.v.g.

Sami.


Hoi @Saaami

Fijn dat je al antwoord hebt ontvangen. Ik hoop dat het zo meteen is opgelost!


Hallo @Hanna_ ,

Heb ik wel gisterenavond en vandaag ochtend.

Ik heb antwoord gekrijgt dat is een storing met heraansluitingen en deze moet vandaag tot 13:00 opgelost zijn.

 

Ik wacht nog 1.5 uur en zou ik weer bellen, heb ik helaas nog geen diensten bijna 24uurtjes, om precies te zijn 23 uur 2 min.

 

Ik hoop dat iemand kan eindelijk handmatig mij aansluiten - nooit meer betaalachterstand!

 

Hallo @Saaami ,

Het is inmiddels 13.00 geweest. De storing zou voorbij moeten zijn. 

Ben je alweer aangesloten? 


Hallo @Noordzee en @Hanna_ ,

 

Dank uw wel voor jullie beide. Ik was dan weer angesloten. Maar ik heb toch een problemtje.

 

Vandaag morgen krijg ik een bericht, dat morgen zou mijn diensten WEER geblokkeerd om te zijn vanwege betaalachterstand - MAAR IK HEB ALLES TOT LAATSTE CENT BETAALD EN IK HEB TOTAAL GEEN BETAALACHTERSTAND MEER!

 

Alle rekeningen zijn betaald en heb ik geen nieuwe rekening noch om te zien, dus alles was voll betaald - waarom weer blokkeren...

 

Ik ben 1000% zeiker dat dit is een fout - maar ik ben bag morgen weer zonder diensten om te blijven - rekeningen zijn al betaald.

 

Fijne dag nog gewenst!

 

M.v.g.

Sami

 

P.S.: Problem opgelost via Chat op mijnKPN app.


Hoi @Saaami

het kan zijn dat de betaling n de waarschuwing elkaar hebben gekruist. Als je geen openstaande bedragen in de MijnKPN app ziet, dan moet het goed komen.