Skip to main content

Hi KPN, 

Ik kan mijn betaalgegevens niet wijzigen van mijn internetabbonoment thuis.. Ik heb het al een aantal keer geprobeerd via MIJN KPN maar hij veranderd hem automatisch terug. 

Ook heb ik officieel alle papieren ondertekend samen met de gene die het abbonoment overneemt en die per mail toegestuurd en hier heb ik nog niks van vernomen. 

Het is erg vervelend dat ik jullie telefoonnummer van de klantenservice nergens kan vinden.
Online word ik namelijk door al die automatische antwoorden een beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Ben hier totaal niet tevrede over en het werkt erg frustrerend en kost mij veel tijd. 

 

Ik hoop dat jullie mij op deze manier sneller kunnen helpen. 

Hallo @AnoekM ,

Jammer dat het online aanpassen niet lukt. Je kunt voor een antwoord op jouw vragen het beste even bellen of chatten met KPN. 

 

KPN is hiervoor gewoon van 8.00 tot 20.00 bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Het willen wijzigen van je banrekeningnummer is een drama. Via de website ook nog eens onmogelijk.

Even gebeld met KPN, en ik krijg een sms met een link er in.

Inloggen was prima te doen, maar dan moet ik vervolgens voor elk product appart het rekenignummer wijzigen. Dat is toch wel erg van de zotte!