Skip to main content
Vraag

Betalen per Automatische incasso

  • December 21, 2020
  • 1 reactie
  • 7 keer bekeken

Beste Kpn. 

Ik heb nu al meerdere keren gevraagd of mijn betaling automatisch kan en elke keer word er gezegt dat is geregeld. Maar ik krijg nu weer een herinnering en het gaat weer niet automatisch. Vind het nu welveen beetje vervelend worden dat ik hier weer achteraan moet. Gaat om mobiel en kpn thuis 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Welkom op het forum @Melanie1984 Als je dit al een paar keer hebt doorgegeven, snap ik dat je wel klaar mee bent om hier steeds mee bezig te zijn. Zou je jouw profiel willen invullen? Dan ga ik het nu alsnog voor je regelen!