Skip to main content

Beste KPN Medewerker,

ik heb betalingsregeling getroffen voor mij kpn factuur maar helaas kan ik niet op 11 april 2021 betalen kan ik graag verlenging van betalingsregeling naar 23 april 2021 graag reactie naar ******@hotmail.com

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Hallo @Dogan767 

Een afgesproken betalingsregeling ligt vast, de betaling is dan niet meer uit te stellen.
Doe je dat toch, dan dreigt een afsluiting. Neem contact op met KPN via 0800 0402 en vraag naar de afdeling “Collections”. Die afdeling is echter alleen op ma-vr gedurende kantooruren bereikbaar.


Is er geen e-mail van die afdeling kan niet bellen? Wat is mogelijkheden nu 47 euro betalen ander deel 23 april


Is er geen mail adres van afdeling collectors?


Hoi @Dogan767. Welkom op het KPN Forum. Het is helaas niet mogelijk om deze afdeling te mailen. De enige manier om in contact te komen met deze afdeling is door te bellen naar onze klantenservice (0800 0402), zoals @RBxx al aangeeft.


alles klopt bellen belen maar niemand neemt op kan jij aub doorgeven ik wil 23 april betalen volgende week of beetje vandaag betalen


Ik heb helaas niet de mogelijkheid om jouw verder te helpen hierin. Ik wil je vragen om het op een later tijdstip nog eens te proberen. Ik verwacht dat het niet mogelijk is om nogmaals een uitstel te geven op een regeling, zoals @RBxx hierboven al aangeeft.