Skip to main content

Mijn Experia box deed het opeens niet meer. Geen vastelijn telefoon, Inlognaam verdwenen, Online hulpsysteem gaf geen resultaat. Monteur kwam en loste het probleem op met een “monteurs reset” Het probleem lag duidelijk niet bij ons maar aan de Experia Box. Waarom dan 60 Euro moeten betalen????

@GAMBA 

Ex Telfort denk ik. Klopt dat?


Nee al sinds ‘mensenheugenis’ KPN


Oké.

Klonk als een mislukte modem software migratie van Telfort naar KPN. Vandaar.


Bedankt in ieder geval voor je reactie


Het schijnt dat bij elke aansturing van een monteur staandaard het vinkje" op kosten klant" aan staat. De monteur moet dat in zijn werkbon uitvinken als het niet aan de klant lag.

Dan is dat hier vergeten. Ik denk dat er morgen een webcare medewerker kan reageren die het kan bekijken voor je.


Perfecte reactie Ward, dank! Ook goed voor interne instructies.


Om het nog aan te dikken, althans ik als monteur zou hier geen kosten voor in rekening brengen.
Dit ligt gewoon aan de systemen waarmee wij werken.


Hey @GAMBA! Gaat het hier om een servicemonteur of storingsmonteur? Hebben wij hem samen met jou ingepland of heb je zelf een afspraak gemaakt via de site? 
Wanneer is de monteur langs geweest?

Als je het goed vindt kijk ik met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

Hoor graag!:blush:


Hoi Lisa, afspraak gemaakt via de site. Monteur is 7/7 langs geweest.

******* ******* ****** ******

Ik ben benieuwd. Groeten Gijs Schram = GAMBA

Admin: gegevens verwijderd! privacy gevoelige informatie. Sla altijd je persoonlijke gegevens op in je forumprofiel. Die is niet publiekelijk toegankelijk, alleen een moderator kan deze zien!


Hallo Lisa, Nog niets van je gehoord. Wat ik wel van KPN gemerkt heb is dat bij de vandaag ontvangen factuur niet 60 Euro in rekening wordt gebracht maar 120. Alsof de monteur twee geweest is. Ik vind het schrijnend slecht hoe KPN om gaat met m'n klacht:  1) Niet antwoorden 2) Een foutief bedrag in rekening brengen.

Ik ga ervan uit dat e.e.a. zo snel mogelijk (1 week) hersteld wordt.

 

Groeten, Gijs Schram (GAMBA)


Om het nog aan te dikken, althans ik als monteur zou hier geen kosten voor in rekening brengen.
Dit ligt gewoon aan de systemen waarmee wij werken.

Sterker nog er is nu tweemaal monteurskosten in rekening gebracht 120 Euro


@GAMBA Heb je je gegevens in je profiel gezet, zoals @Lisa  vroeg, want ik zie dat er in het bericht van 5 dagen geleden hierboven, het e.e.a. aan privegegevens is verwijderd door de Admin….. Sla altijd je persoonlijke gegevens op in je forumprofiel. Die is niet publiekelijk toegankelijk, alleen een moderator kan deze zien!


Excuses @GAMBA! Een andere collega heeft je gegevens verwijderd en ik was afgelopen week een paar dagen vrij:sun_with_face: . Wij zijn niet 24/7 aanwezig dus een antwoord kan een paar dagen op zich laten wachten hier :upside_down:.  Als je (de volgende keer) direct geholpen wilt worden kun je beter even bellen (0800-0402). In ieder geval bedankt voor je gegevens!:hugging: Ik zie inderdaad dat het gaat om een online bestelde servicemonteur. Daar worden standaard €60,00 voorrijdkosten voor in rekening gebracht. Je kunt voortaan, alvorens je deze servicemonteur besteld, beter even bellen met onze klantenservice (0800-0402). Enerzijds had deze afspraak dan voorkomen kunnen worden. Anderzijds is de handeling die de monteur heeft uitgevoerd geen standaard handeling die onze klantenservice adviseert, dus zal ik de (dubbele)kosten eenmalig vergoeden.

EDIT: De correctie staat in het systeem d.m.v. een tussentijdsfactuur. Je ontvangt de correctie z.s.m: gemiddeld binnen 5 werkdagen. 


Prima opgelost Lisa! Bedankt en ik zal volgende keer (als er iets speelt tenminste) bellen.

 

Groet,

 

GAMBA