Skip to main content

In aanvulling van het bovenstaande kan het nog veel leuker bij KPN. Ook ik kreeg een brief dat gratis SIB werd opgeheven. Ondertussen had ik al gratis SIB2 dus voor mij leek dat geen probleem.

 

Sinds april wordt ik echter gestalkt door aanmaningen van KPN of ik de laatste termijn van mijn opgezegde mobiel abonnement nog even wil betalen. Pardon. Wat krijgen we nou. Na mijn onderzoek blijkt dat ik moet betalen voor de laatste termijn gratis SIB!

 

Om kort te gaan, ik heb al twee keer de KPN klantensercvice gebeld (9 mei en 2 juni), gewacht, uitgelegd wat de situatie is, weer gewacht, te horen gekregen dat het inderdaad een fout is van KPN en dat het is opgelost. Geen schriftelijk bewijs natuurlijk want ja, klantenservice.

 

Op 9 juli weer en brief. Vandaag, 30 juli weer een met de zoveelste dreiging dat nu toch echt het incassobureau wordt ingeschakeld. Enige manier van communicatie is OF direct betalen OF weer die vriendelijke klantenservice die er weer niets van zal bakken.

U ontvangt deze mail omdat u een betaalachterstand hebt. Ondanks meerdere herinneringen hebben wij uw betaling helaas nog niet ontvangen. In deze mail leggen wij uit wat u kunt doen.

Over 14 dagen gaat uw vordering naar een incassobureau
U kunt 2 dingen doen:

  1. Betaal binnen 14 dagen het bedrag dat open staat.

Neem contact met ons op. We zoeken graag samen met u naar een oplossing, zoals een betalingsregeling.

 

IK LAAT HET INCASSOBUREAU MAAR LANGSKOMEN. Dat kost KPN geld en mij geen tijd meer.

 

 

@arendst : leuk je even gesproken te hebben.

Ik ben het volmondig met je eens. Dit is onze fout.  De collega heeft een interne klacht proberen aan te maken maar dat is afgewezen. 

Ik heb zelf een praktischer oplossing. Ik wil je vragen de openstaande factuur te voldoen en vervolgens ga ik die crediteren.  Context hierbij is dat je nu in het aanmaning proces zit en dit is (helaas) volledig geautomatiseerd. 

Mijn creditbedrag zal binnen een maand gestort worden. Ik sta er hoe dan ook garant voor. 

Fijne middag!


p.s.  De credit zal ik doen op de factuur van je hussel abonnement. Dus daar zal binnenkort de verrekening op staan. :-)


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Probleem opgelost incl credit.


Super! Dank voor de update.