Skip to main content

Onlangs is er bij werk aan de weg op diverseĀ  adressen een kabelstoring geweest, die na veel bellen, uren in de wacht, diverse monteurs, na ruim 8 dagen zonder internet, beperkt is opgelost. WI-FI valt nog steeds uit. Ik krijg nu een rekening voor dubbele kosten vanwege 4G gebruik en het uren in de wacht staan en uitlegĀ  bij diverse afdelingen. Steeds werd er eenĀ monteur beloofd die vanwege Corona of volle agenda niet kwam. De buurvrouw die ernstig ziek is kon niet inloggen voor testresultaten en ging volledig over de rooie tegen de monteur en mij. Er is veel ruzie geweest en we zijn echt in de steek gelaten. Ik ben naar mijn zus gegaan om te werken en zit nog steeds met een krakkemikkig internet. Vanwege het ongemak was ik niet van plan de veel te hoge rekening te betalen en de coulance regeling van 1/30 van de factuur is echt te weinig. Ik heb er weinig hoop op dat de lieve werkstudent aan de telefoon dit gaat oppakken. Iemand ervaring hiermee?

Ā 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op het forum @NandaPanda. Ik zie dat er veel gebeurd is. Laat me beginnen met zeggen dat ik het vervelend voor je vind dat het op deze manier gegaan is. Ik zal mijn best doen om het naar tevredenheid met je op te lossen. Zou je voor me je profiel in kunnen vullen en laten weten als dit is gebeurd? Dan kan ik de gegevens inzien en kijken welke vergoeding ik tegenover de storing kan zetten. Verder is het natuurlijk wel belangrijk dat zo'n storing is opgelost voor we een vergoeding geven. Ik begrijp van je dat er nog steeds problemen met de verbinding zijn. Als dit juist is zou ik het liefst eerst die met je oplossen.Ā 


Beste Bram,

Ā 

Men is 'ermee bezig' en zet de kwestie door naar klachtenafhandeling. Klantenservice wilde mij 5G aanbieden ter compensatie. Dat leek mij niet de juiste weg. De dag erop ontving ik via een advertentiemailĀ een gratis aanbieding van .... 5G šŸ˜†

Ā 

Met vriendelijke groet,

Nanda OudendijkĀ 


Ja dat is niet helemaal goede timing! Gelukkig is het dus wel zo dat de zaken niet stil liggen en dat er als het goed is straks een mooie oplossing voor je is.Ā :relaxed:Ā Ik sluit het topic maar als er gerelateerd aan deze zaak toch nog iets besproken moet worden dan kan je het hier laten weten.Ā 


Dan ben je toch iets voorbarig want ik heb geen antwoord gekregen. Als het niet bezwaarlijk is, laat het topic nog maar even open staan. Dank!