Skip to main content

Hallo, ik heb mijn contract opgezegd de 17e januari en een bevestiging gekregen met beeindiging 17-2-2021`met dan een eindbetaling. Waarom wordt er nog automatische afschrijvingen gedaan t/m 11 maart?

Hoi @PRDB, welkom bij ons op het forum. Jammer dat je het abonnement hebt opgezegd en ons gaat verlaten! Wat je beschrijft over de factuur klopt inderdaad. Je betaalt de abonnementskosten altijd een maand vooruit, en als het abonnement actief is op het moment dat de factuur is aangemaakt word er een hele maand in rekening gebracht. Volgende maand zal je nog een factuur krijgen, daarop zullen de abonnementskosten die in rekening gebracht zijn na de opzegdatum worden vergoed zodat dat klopt.


Hallo Jasper,

Ik heb de laatste afschrijving gestoneerd en zie de rekening nog wel komen.


Als je 'm gestorneerd hebt zullen er automatische herinneringen gestuurd gaan worden dat er een bedrag open staat. Als je het nu wel overmaakt wordt het teveel betaalde met de volgende factuur weer aan je overgemaakt. Daarmee worden de herinneringen voorkomen, het is nooit prettig om die te krijgen natuurlijk.