Skip to main content
Beantwoord

Betalingsregeling

• July 18, 2020
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

Wat moet ik doen om een betalingsregeling doen

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Noordzee

@Pito 

Je kan een betaling éénmalig uitstellen door een betaalafspraak online te maken. Dit kan voor zowel je vaste als mobiele diensten van KPN 🙂 

Online een betaalafspraak maken lukt alleen wanneer je aan onderstaande voorwaarden voldoet;

• Je een betaalafspraak wilt maken over het laatst ontvangen factuur 
  • Je niet meer dan 1 factuur hebt openstaan 
  • Als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is 
  • De factuur minder dan 500 euro bedraagt 

Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden? Neem dan spoedig telefonisch contact met ons op! Bel het gratis nummer: 0800-0402 óf op je mobiele telefoon: 1200, vraag naar de afdeling Collections (open tijdens kantooruren)

Je kunt dus het beste even bellen, succes!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 18, 2020

laat me weten

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 18, 2020

@Pito 

Je kan een betaling éénmalig uitstellen door een betaalafspraak online te maken. Dit kan voor zowel je vaste als mobiele diensten van KPN 🙂 

Online een betaalafspraak maken lukt alleen wanneer je aan onderstaande voorwaarden voldoet;

• Je een betaalafspraak wilt maken over het laatst ontvangen factuur 
  • Je niet meer dan 1 factuur hebt openstaan 
  • Als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is 
  • De factuur minder dan 500 euro bedraagt 

Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden? Neem dan spoedig telefonisch contact met ons op! Bel het gratis nummer: 0800-0402 óf op je mobiele telefoon: 1200, vraag naar de afdeling Collections (open tijdens kantooruren)

Je kunt dus het beste even bellen, succes!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Pito. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee een aantal dagen geleden het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Heb je inmiddels al een betaalafspraak kunnen maken?