Skip to main content

Helaas ben ik de beugel van mijn experia box v10 kwijt. 

Is het mogelijk om een beugel toegestuurd te krijgen?

Alvast bedankt!

 

 

Hallo @Beugel experiabox v10 kapot ,

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN moderators.

 


Hoi @Beugel experiabox v10 kapot. Welkom op het KPN Forum. Laat je ook een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel? Dan kijk ik of het mogelijk is om een nieuwe beugel toe te sturen.


Hartelijk dank voor de reacties.

Ik heb m'n forum  profiel ingevuld .

 


Bedankt voor het achterlaten van jou gegevens. Ik kom geen KPN Internet/TV abonnement tegen op het adres dat je hebt achtergelaten. Neem je op dit moment een abonnement af bij KPN?


Bij telfort.

Wanneer ik  op de telfort  site zit word ik doorgestuurd naar  dit forum.  (Telfort  wordt of is over genomen door  kpn dacht  ik?)

 


Ik zie deze site online staan. https://forum.telfort.nl/ ik denk dat je hier de meeste kans maakt.


Telfort kan de beugel niet los leveren, heb er een paar keer gelezen dat ze een compleet modem opsturen en dan de beugel er uit en mag je hem weer terug sturen, maar het is willekeur of je het voor elkaar krijgt.


Bij telfort.

Wanneer ik  op de telfort  site zit word ik doorgestuurd naar  dit forum.  (Telfort  wordt of is over genomen door  kpn dacht  ik?)

Wat vreemd dat je wordt doorgestuurd naar het KPN Forum. Zou je het linkje op de Telfortpagina willen delen in dit topic, dan kan ik dat verder laten uitzoeken. Ik zou graag een nieuwe beugel willen toesturen, maar helaas heb ik deze mogelijkheid niet. Ik kan een beugel naar KPN klanten toesturen. Wanneer jouw Telfort abonnement is overgezet naar KPN, help ik je graag verder.  


Bij het intypen van "telfort forum" op Google en het openen van het telfort forum linkje staat er een kopje "verhuis je mee naar het kpn forum?".

Inmiddels is telfort over gezet naar kpn. Zou heel graag een nieuwe experia v10 beugel toe gezonden krijgen!

 


Inmiddels is het abonnement inderdaad overgezet naar KPN. Welkom! Ik heb zojuist een nieuwe beugel voor jouw ExperiaBox v10 toegestuurd. :blush:


Fantastisch! Bedankt!


Graag gedaan! :blush:


Ik kan mijn voetbeugel voor de experiabox v10 niet vinden. Kan ik een nieuwe ontvangen?


Ik kan mijn voetbeugel voor de experiabox v10 niet vinden. Kan ik een nieuwe ontvangen?

Hallo @Kruijtvdr , hoe staat/hangt je modem nu dan, kun je eens een foto plaatsen?

 


ik heb al contact gehad via chat, er wordt een nieuwe beugel geleverd. Dank