Skip to main content

Telkens wanneer ik mijn laptop opstart verschijnt een melding van windows beveliging, dat mijn Thomson experiabox niet beveiligd is omdat dit wifi netwerk een oudere beveligingsstandaard gebruikt.

Aangeraden wordt te verbinden met een ander netwerk.

Moet de experiabox vervangen worden??

Hallo @PaulJean 

Een Thomson Speedtouch moet inderdaad direct worden vervangen, die hoort in een museum :wink:

Bel met KPN op 0800 0402 en deze hele oude Experia Box zal meteen worden omgeruild.

Spreek in “ik wil een oude experiabox omruilen” of anders “ik wil een medewerker spreken”.


Hi @PaulJean, dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @RBxx ook een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Heb je al contact gehad met mijn collega en is het probleem inmiddels ook opgelost? Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!


Ik heb gebeld met 0800-0402, maar kon op dat moment niet geholpen worden omdat het benpdigde programma vastliep.

Zafgesproken, dat ik volgende week weer kontakt opneem.

 


Hallo @PaulJean 

Persoonlijk zou ik niet zo lang wachten met terugbellen. Die storing moet sneller opgelost zijn.

Anders wil @Ron dit ongetwijfeld ook voor jou regelen. Plaats daarvoor je gegevens (privé) in jouw Forum profiel, alleen zichtbaar voor jou en KPN.


Gegevens zijn aangepast.

Dus als het hiermee geregeld kan worden graag.

Vriendelijke groet


Dank je wel voor het invullen van het profiel. Ik ben direct voor je aan de slag gegaan en ik heb er voor gezorgd dat er morgen na 14.30 uur een nieuwe Experia Box voor je klaar ligt bij de Bruna te Zwolle. Op het moment dat de Experia Box klaar ligt, ontvang je hier bericht over. Je mag de huidige Experia Box en stroomkabel dan in een doos verpakken. Als het goed is heb je ook een sms ontvangen met meer informatie over de omruil. Voor de omruil is het van belang om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen van de contracthouder. Laat je weten of het gelukt is om de Experia Box om te ruilen en of deze het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Hoi @PaulJean 

Is het omruilen van de Experia Box gisteren gelukt? Hopelijk is het probleem hier mee opgelost.


Ben momenteel niet thuis.

Pas dinsdag a.s. en dan ruil ik hem zsm om.

Groet


Dat is helemaal goed. De nieuwe Experia Box blijft een week beschikbaar op het servicepunt, daarna wordt hij teruggestuurd. Ik hoor graag of het gelukt is om de Experia Box om te ruilen!


Experiabox is vervangen.

SSID naam is gewijzigd in oude naam.

Wifi op mobiel wordt wel geaccepteerd, maar laptop kan geen verbinding maken


moest om verbinding te krijgen op de WiFi knop op de router drukken.

nu loop alles weer als gesmeerd.

vriendelijk bedankt voor alle feedback


Dank je wel voor de update en goed om te horen dat alles weer naar behoren werkt! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!


Reageer