Skip to main content

ik heb via mijnkpn app een bestelling gedaan voor super wifi. Hier verwacht ik een bevestiging op. Ik weet nu niet of de bestelling goed is aangemaakt en wanneer ik de spullen kan verwachten.

waar kan ik zien of de bestelling goed is geplaatst, en hoe verloopt het nu verder met mijn bestelling


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic naar juiste board verplaatst

Welkom op ons forum, @AdvE! Wanneer je een bestelling plaatst via MijnKPN, dan zou je hiervan ook vrijwel direct een bevestiging van moeten ontvangen. Krijg je deze niet, dan is de bestelling mogelijk niet goed gegaan. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


beste Denise, ik heb ondertussen contact gehad met de service-desk. Het bestellen via mijnkpn gaat niet goed. De service-desk medewerker heeft voor mij de bestelling gedaan en ik heb hiervan ook de bevestiging via mail gekregen. Bedankt voor je reactie.