Skip to main content

Goedemiddag,

Vrijdag 24-9 na 24 uur wel een bevestigingsbrief met bestelnummer: ***********. Ik kan geen account maken om mijn bestelling te volgen want ik heb geen klantnummer gekregen.

Na wat onderzoek kwam ik via een andere weg om mijn bestelling te volgen waar ik mijn postcode en bestelnummer moest invoeren. Hier krijg ik de melding ruimte nog niet actief kan een uurtje duren..

Mijn vraag nu is wat is de status van mijn bestelling, mijn klantnummer en wat zijn de vervolgstappen momenteel zit ik zonder tv en internet.

 

met vriendelijke groet,

Youri Moison 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m privacy en verplaatst naar juiste board

Hallo @Yourimoison, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hebt gekozen voor internet en televisie van KPN! :green_heart:  Ik begrijp dat je al wel een bevestigingsbrief hebt gekregen, maar dat je verder nog niets weet over de voortgang van jouw bestelling. Logisch dat je hier vragen over hebt, want je wilt graag zo snel mogelijk internet en televisie. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag of ik je van meer informatie kan voorzien. Ik heb daarvoor wel wat meer informatie van jou nodig. Kun je je gegevens invullen in je forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators.


Goedemorgen Denise,

Mijn gegevens zijn aangevuld, alvast bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Youri


Ik zie dat de bestelling van 24 september is uitgevallen, omdat er geen vrije lijn op jouw adres aanwezig was. Mogelijk doordat jij of de vorige bewoner nog een actief abonnement bij een andere provider heeft. We mogen de lijn niet zomaar kapen en kunnen dus geen diensten realiseren op jouw adres. Nu zie ik ook dat er vandaag opnieuw een bestelling is geplaatst. Je hebt hiervan als het goed is ook een bevestiging ontvangen. Ik zie de bestelling alleen nog niet in het systeem verwerkt staan. Ik kan morgen voor je controleren of de bestelling gelukt is.