Skip to main content

Beste KPN,

Op 07 december heb ik via internet mijn abonnement opgezegd. Ik kreeg meteen een mail met de bevestiging dat het verzoek tot opzegging was ontvangen, en dat ik gebeld zou worden met een anoniem nummer. Als ik niet te bereiken zou zijn, zou binnen 14 dagen 'na onze laatste poging' het abonnement alsnog opgezegd worden.

Nu is het bijna een maand later, en heb ik nog altijd geen bevestiging van mijn opzegging ontvangen. 

Hoe kom ik erachter wat de status van mijn opzegging is, zonder te bellen?

 

Ik hoor het graag van u,

 

Hi @pdr2020, goed dat je aan de bel trekt! Je kunt ook achter de status van je opzegging komen, door met één van mijn collega's te chatten. Je kunt een chat starten via onze contactpagina. Klik op ‘Administratie’ en vervolgens op ‘Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken. Na het afsluiten van de chat heb je de mogelijkheid om de chat op te slaan: heb je direct ook een bevestiging op jouw opzegging. 

Ben je inmiddels achter de status van jouw opzegging?
​​


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!