Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik heb afgelopen vrijdag bij u een nieuwe abonnement afgesloten. Dit heb ik via een deur-aan-deur verkoper gedaan die alles netjes uitlegde en het goed instelde (ook in zijn bevestigingsmail).

Nu kreeg ik een belletje waarin een andere medewerker de gegevens controleerde en ik zei dat alles goed was, alleen nu:

-Staat er Ziggo als mijn oude gebruiker maar het was Budget (zoals ook in eerdere mails aangegeven stond)

​​​​​​​-Ingangsdatum op 13 december. Deze moet pas beginnen als budget abonnoment klaar is (en glasvezel er is)

​​​​​​​-Als het goed is zou er ook nog een afspraak worden gemaakt voor het (gratis) aanleggen van kabel in huis. Glasvezel ligt al tot de deur momenteel.

Hoi @Elwin Dogger en welkom op het forum! Wat leuk dat je naar ons overstapt. 😄 Goed dat je de bevestiging door hebt genomen, en ik pluis graag met je uit hoe dit zit. Allereerst: als er op je bevestiging staat dat je gebruikmaakt van de overstapservice, dan stopt je abonnement bij Budget pas als je diensten bij ons actief zijn. Je kunt zelf de datum kiezen waarop je diensten bij ons actief worden, die kun je dan zetten op het moment dat je buiten contract ben bij Budget. Mocht 13 december dus te vroeg zijn, dan kun je het beste met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Dan kan mijn collega met je kijken wat de opties zijn. 

Wat glasvezel betreft, hiervoor raad ik je aan om je adres op KPN Netwerk in te vullen. Daar zie je dan wat de planning is, en of al bekend komt wanneer alles in huis aangelegd wordt.