Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik ben al 5 maanden bezig om de overstap naar een andere provider te regelen. Vandaag WEER aan de telefoon gehangen met jullie. Ik kreeg het mailadres bewijsstuk@kpn.com waar ik mijn bankafschriften naar kon mailen. Helaas werkt dit adres niet en WEER kan ik erachter aan gaan. 

 

Graag zou ik het juiste mailadres willen hebben waar ik mijn bewijsstukken naar toe kan mailen! Ik zou namelijk graag mijn 62,05 euro terug willen krijgen….

 

Els

Hi @Els-01234, bedankt voor je bericht en welkom op het KPN Forum, al is de aanleiding niet zo leuk! Het is erg druk, daarom heb je even moeten wachten op een reactie van mij: excuses hiervoor! bewijsstuk@kpn.com is geen e-mailadres die wij nog gebruiken: jammer dat mijn collega daar niet van op de hoogte was. We gebruiken zo min mogelijk e-mailadressen als klantingang: chatten of bellen met ons is het snelst. Via de chat kun je, in samenspraak met de betreffende collega, een e-mail sturen. Chatten met één van mijn collega's kan via de contactpagina op onze website. Klik op “Administratie” en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben.” Je kunt dan een chat starten door op ‘naar chat’ te klikken.

Is het intussen al geregeld? Zo niet, dan wil ik je vragen om alsnog even een chat op te starten via onze website. Ik hoor graag of het alles nu geregeld is.


Ik ga ervan uit dat het intussen al geregeld is! Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij het graag van je!


Helaas een soortgelijke ervaring.

Gebruik gemaakt van de verhuisservice, mooie mail maakt u geen zorgen. Maar op de dag niks opgeleverd. Vervolgens gebeld, meneer helaas er is iets mis gegaan. U kunt het beste uw oude opzeggen en een nieuwe aanvragen. Zou terplekke worden geregeld. Resultaat: 2 facturen oude nog actief en nieuwe volle mep betalen. Opnieuw gebeld (eerst op de chat, u kunt beter bellen). Vervolgens, meneer u kunt het beste mailen naar bewijsstuk@kpn.com.( 30 Nov.) Mail kan niet worden bezorgd. Lees ik nu dat men dit helemaal niet gebruikt naar wel als advies geeft.

Ben er eigenlijk wel klaar mee. 


Dat gevoel kan ik mij helemaal voorstellen, @Ericthuis. Zo te lezen heb je nu 2 abonnementen: 1 op het oude en 1 op het nieuwe adres. Dat moet uiteraard gecorrigeerd worden. Via het forum kan ik dat niet voor je regelen, mijn collega's van de afdeling Opzeggingen wel: of via chat of telefonisch. Ik wil je toch vriendelijk verzoeken om (diep adem te halen) en nogmaals contact met ons op te nemen. Goed dat jij je ervaring hier ook deelt: ik ga jullie feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, dank hiervoor!


Beste Shyrin,

Zojuist je advies opgevolgd, diep adem halen en bellen.

Resultaat: … “Of ik morgen nog een keer wil proberen te bellen!”

 

 

 


Aansluitend,

Nog een poging gedaan om je collega's via de chat te benaderen en iemand gevonden die de situatie heeft kunnen oplossen.

 

 

 


Héél fijn dat het nu geregeld is, @Ericthuis:massage_tone4: