Skip to main content

Ten einde raad

 

KPN verdoezelt vermoedelijk fouten, als klant trek je aan de bel. Daarmee begint de ellende. Bewuste acties-miscommunicatie-om fouten in te kleden.

Ben al eindeloos bezig

Klachtenbrief geen fatsoenlijke afhandeling

Vervolgens sturen ze je mailtjes dat je wijzigingen hebt doorgegeven

wat dus niet waar is !

Betaal-machtiging wordt niet zorgvuldig met omgegaan.

gerommel met voorletters

gerommel met factuurdatums

1 tv zit vermoedelijk ingeplugd op ziggo netwerk (heb hier dan ook een 'prachtige' foto van gemaakt !)

 

Continu aan het zoeken naar een oplossing met deze organisatie

Het enige wat je krijgt is "dat is allemaal vervelend mevrouw" vervolgens gaat ze gewoon door!

(Bijdehandte klantmedewerkers die omgekeerde psychologie toepassen !)

 

Blijkbaar wil deze organisatie de klant niet dienstverlenend helpen. 

maar legt het liever bij de klant op het bordje neer.

 

Kortom vanmiddag nog een laatste poging geprobeerd om al mijn gegevens juist in het systeem 

te krijgen. 

"mevrouw het is nu opgelost al uw gegevens staan correct in het systeem."

kan dan mijn factuurdatum ook meteen weer in oude staat hersteld worden. 3e vd maand.

"Dat kan ik ook meteen aanpassen" Fijn dan kunnen jullie weer een mailtje sturen dat ik een wijziging heb doorgegeven 'de eerste keer dus!' (Jullie je zin, ik heb er  zin meer in)

 

nog de vraag gesteld, zijn jullie niet benieuwd hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren? toch wel precair om zo met klantgegevens om te gaan!

"het is nu toch opgelost mevr. ik stuur u een mail met een overzicht" en hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren is nu toch niet meer relevant"

 

PARDON!!!

 

anyway zucht!. oke laat maar. Als het nu dan eindelijk is opgelost.

 

 

SUPRISE- nadien idd het mailtje ontvangen met het overzicht van mijn gegevens.

BIJNA BIJNA BIJNA !

 

Deze keer hebben ze voor de verandering mijn achternaam niet goed gespeld

er ontbreekt maar 1 Lettertje hoor ! daar draait kpn zijn hand niet voor om!

en beetje goochelen met de voorletters eentje meer of minder of verkeerde volgorde.

Maakt bij KPN niets uit. Zo ben ik nu dus al …………………………………………………. bezig.

 

OM MOEDELOOS VAN TE WORDEN

Inmiddels geloof ik er niets meer van, dat het onbewuste foutjes zijn

maar ben er nu wel degelijk van overtuigd, dat dit opzet is !

 

en dit alles vlak voor de glasvezel aansluiting

 

ik had er vanmiddag nog een ietsjepietsje vertrouwen in. Dat het nu met de glasvezelaansluiting

onderhand eens goed verwerkt zou worden. Maar nee! voor de verandering, veranderen ze mijn achternaam.

 

Helaas mijn vertrouwen is nu niet voor 100 procent weg maar voor 200 procent weg.

Bij KPN geld de vuist regel, we gooien het wel bij de klant op het bordje

en als u iets zegt wat ze kunnen omdraaien zullen het niet laten.

 

Zwaar teleurgesteld, deze mentaliteit/strategie had ik eerder verwacht bij ziggo ipv bij KPN.

 

ik weet het niet meer ???? overstappen dan maar . jarenlang een vaste klant, waar ze van af willen!?

iets ander kan ik er niet meer van maken !?

 

Overstappen dan maar ?

maar nog eerst eventjes langs officer angel. !

 

zoveel tijd en energie verspilt aan deze organisatie

Zoooooooo jammer

gemiste kans KPN

 

Morgen maar weer terugbellen, Dat het weer niet klopt !

Dan kunnen ze weer een mailtje sturen dat ik wijzigen heb doorgegeven. Leuke tactiek van KPN

om foutjes te verdoezelen. (Alleen jammer voor kpn dat ik complete map met screenshots heb.!)

 

ZET HET ER METEEN GOED IN ! STELLETJE ……………………………………… Heb niet voor niets bij afsluiten van abbo. jaren geleden mijn ID laten inscannen, waar duidelijk mijn correcte gegevens op staan, wat vervolgens blijkbaar door jullie systemen heen zweeft.

 

Kom nu niet met de opmerking!  u moet een klacht indienen

heb ik al gedaan aangetekend per brief.

KPN weigert om schriftelijk terug te reageren (uiterst opmerkelijk!) ik lees in de wet iets anders!

klacht is niet opgelost, niets meer van gehoord mevr. zou terug bellen.

 

vervolgens weken later een mailtje ontvangen. "recentelijk heeft een medewerker van ons contact met u opgenomen, omtrent klacht" met de vraag of de klacht naar behoren was afgehandeld

 

de optie aangeklikt-klacht is niet opgelost

optie aangeklikt klacht is niet behandeld

en de optie JA aangeklikt of ik hierover teruggebeld wilde worden.

 

Wederom Nooit niets meer vernomen

 

via chat nog klacht proberen in te dienen.

was niet te doen. geen fatsoenlijke verbinding

 

Dus ja

 

rest mij niets anders dan te zeggen

 

little britain "computer say's no" customerservice.

 

 

Dag ! KPN 

 

 

ps oja ook leuk detail bij KPN,

Out of the blue , je internet-tv-tel. weg gedisconnect. omdat KPN beweert dat dat je een verhuis-opdracht hebt doorgegeven. LINEhacking -TOP KPN !  en al ruimt een jaar woonachtig bent op dat adresl

 

Dus!  als je ooit gaat verhuizen, kan het zomaar zijn dat je verhuizing na 1Jaar nog een x door KPN out of the blue wordt uitgevoerd. LEUK!

 

 

 

Dit was de mijn laatste poging en flikker het hier maar op het forum neer.

 

IK ben flabbergasted ! Wat een organisatie ! diep triest. vooral de laatste jaren is het drama bij deze klantenservice.

 

KPN neem je verantwoordelijkheid, en veeg je organisatie schoon. ipv klanten pesten om zo onder je 

verantwoordelijkheid uit te komen.

Zo niet proffessioneel!

 

groot Datalek ?  ik zeg ook maar iets! maar hey wie ben ik. 

 

kijk maar je er mee doet.

 

ik ben er klaar mee

en bel morgen maar weer terug.  En dan is het dus echt klaar.

 

kijk maar je er mee doet! waarschijnlijk wederom NIETS!

 

Waarschijnlijk nu ik dit gepost heb, mijn verbinding haperen, klote telefoonverbinding, vastlopende tv kastjes. ach ja.! I dont fucking care anymore !

 

De telefoonverbinding was toch al kut

mijn tweede telefoon aansluiting werkt al een poosje niet. Maarja KPN just does'nt care.

ik mag wel betalen voor service tweede telefoonlijn. (het is maar hoe je bent ingeplugd !)  maar kan het niet gebruiken.!

Tja en als de tv gaat uitvallen pak ik wel een boekje ! of ik ga lekker abstract schilderen.

Maar plus/minus 90 euro  maandelijks abbo-geld ga ik dan! niet meer betalen. dat begrijpen jullie wel!  

 

Met vriendelijke groet,  (ik blijf vriendelijke heh!)

Angelique

 

zo ik ben het kwijt. zoek ut maar uit! val maar gewoon ………… met je organisatie, arrogantie ten top

Ik heb geprobeerd dit verhaal te lezen. Ben afgehaakt. Snap er niks van. Blijkbaar bent u vreselijk boos. Maak een samenvatting!


Ik begrijp je, ik sta zelf ook op het punt om af te haken,

Helaas is het onmogelijk om dit beknopt samen te vatten. 

 

Dan heeft u een beetje een indruk hoe het werkt bij de klantenservice.

Een niet begrijpend verhaal.

Iets zo complex maken dan het niet meer te begrijpen is. 

 

mvg

Angelique

 

 


  1. Klacht niet goed of naar wensen afgehandeld 
  2. mail ontvangen met wijziging die je niet herkent. 
  3. betaal-machtiging wordt niet zorgvuldig mee omgegaan. Wat bedoel je hiermee? 
  4. Je voorletters kloppen niet op de factuur denk ik? 
  5. Factuurdatum is gewijzigd? Even later geef je aan dat het is opgelost
  6. 1 tv op analoge kabel van Ziggo. Wat is je vraag? Wat wil je zeggen? 
  7. Je schrijft: “Continu aan het zoeken naar een oplossing met deze organisatie” Waarvoor? Wat is het probleem? 
  8. Aaaah, ik heb het gevonden: “Kortom vanmiddag nog een laatste poging geprobeerd om al mijn gegevens juist in het systeem te krijgen.” 
    1. Wat moet er aangepast worden? 

"mevrouw het is nu opgelost al uw gegevens staan correct in het systeem."

kan dan mijn factuurdatum ook meteen weer in oude staat hersteld worden. 3e vd maand.

"Dat kan ik ook meteen aanpassen" Fijn dan kunnen jullie weer een mailtje sturen dat ik een wijziging heb doorgegeven 'de eerste keer dus!' (Jullie je zin, ik heb er  zin meer in)

 

  1. Oké, dit klinkt alsof het de goede kant op gaat… 
    1. Opgelost, maar je bent niet tevreden over de ​uitleg die mijn collega geeft. Jammer! 
  2. Blijkt dat mijn collega je achternaam verkeerd heeft gespeld.
    1. Stom! Maar kunnen we aanpassen. 
  3. Je geeft aan te denken dat wij dit met opzet doen. Waarom zouden wij met opzet je achternaam verkeerd spellen? 
  4. Ondertussen ook gewisseld naar glasvezel. Klopt weer je achternaam niet. Weer een (menselijk) foutje van ons! Wel erg irritant. Dit kunnen we makkelijk aanpassen, wellicht is je naam volledig spellen een optie? Ter voorkoming dat het weer misgaat? 

………………… Tot hier en nog even niet verder…………..

 

Na deze hele analyse ben ook ik gestopt met lezen. De enorme negatieve wending die het tweede deel krijgt, vind ik niet passend voor het probleem dat je beschrijft. Ik merk dat je boos en erg gefrustreerd bent. Dat moest er even uit. Gelukkig is het Forum een prima plek om even je ei kwijt te kunnen. We vragen wel om dit op een redelijke en respectvolle manier te doen. Dat mis ik in je bericht. 

Ik heb nog niet het gevoel dat je openstaat voor hulp. Als ik het verkeerd heb en je wenst wel geholpen te worden op het Forum, dan horen we het uiteraard graag. 
Let op: Het forum is een platform waar klanten elkaar helpen. Probeer constructief je vraag bij ons neer te leggen door bijvoorbeeld één-voor-één de problemen die je ervaart te benoemen. Alles tegelijk maakt chaos, zoals je merkt. Bij problemen als een verkeerd gespelde achternaam, kan ik uiteraard bijspringen, @angelique23

Hopelijk kunnen we elkaar helpen! Laat het maar weten in een reactie. 


Voel met je mee zelfde meegemaakt gelukkig bij mij in het bestel proces ik ben dus afgehaakt en het enige waar ze wel snel en goed mee zijn is als je je bestelling annuleert. Direct een mail ter bevestiging en zo weer een probleem opgelost lijkt het wel. 

 

Wat een super slechte communicatie bij KPN