Skip to main content

Ik heb onlangs 2 super wifi punten gekocht. Ik heb een experiabox v10 zxhnh369a. Als ik ze aansluit via e kabel blijft mijn wifi werken. Als ik deze dicht bij mijn router losgekoppeld ook.

Echter als ik ze op punten verder in mijn huis zet schakelt mijn WIfi uit. Dit zijn punten waar ik zonder deze wifi punten normaal wel wifi had. Als ik deze punten nu weer uitschakel dan komt mijn wifi weer in de lucht.

 

Wie kan mij helpen?

Ik neem aan dat je één "super"wifi bekabeld aangesloten laat. Klopt dat?

De wufi van de V10 wordt uitgeschakeld als en een Experia WiFi of "super"WiFi op aangesloten wordt.


Ja ik heb 1 wifi punt bekabeld in een gele poort van mijn modem. Als de wifi van de experiabox wordt uitgeschakeld dan zou het het bekabelde wifi punt dit over moeten nemen. En dat doet hij dan niet


Maar hij brand wel groen? Anders even resetten door pinnetje achterop ingedrukt te houden tot lampje uit gaat.

Je kan ook inloggen en het zelf wijzigen. Waarschijnlijk 192.168.2.151


@DennisA78 

 

ja lampje brandt continu groen. Je geeft aan: '’Je kan ook inloggen en het zelf wijzigen'’. Wat moet ik dan wijzigen?


Hoi @Martijn van der Sman, welkom op ons forum!
In dit topic kun je meer informatie vinden over de superwifipunten:

Inloggen SuperWifi webinterface

Je kunt verschillende instellingen, zoals je netwerknaam en wachtwoord, veranderen via de webinterface van je SuperWifipunt*. Via de Thuis app kun je makkelijk de SuperWifipunten beheren, maar het kan ook zonder. Je krijgt zo toegang tot het SuperWifipunt:

  • Start je browser op.
  • Typ in de browserbalk http://192.168.2.151 
    Note: als dit IP-adres al in gebruik is door een ander apparaat dan zal er een ander IP-adres worden toegewezen. Een overzicht van alle aangesloten apparaten met het bijbehorende IP-adres kun je vinden in de Windows netwerkomgeving, of op de Experia Box via http://192.168.2.254 
  • Bij Gebruikersnaam hoeft niets ingevuld te worden.
  • Bij Wachtwoord, voer het standaard wachtwoord (wachtwoord staat op de sticker aan de achterkant van je SuperWifipunt met blauw knipperende LED) in. Als je al eens eerder hebt ingelogd heb je het wachtwoord moeten veranderen. Gebruik dan dat (beheerders)wachtwoord.
  • Kies Inloggen.
  • Je hebt nu toegang tot de webinterface van het SuperWifipunt.

*Als je een V10 (of ouder) hebt. Bij gebruik van de V10A en KPN Box 12 kun je sinds de meshupdate instellingen wijzigingen in de webinterface van die modems.

Als je t mij vraagt is het makkelijker in te stellen met de KPN Thuis App Dat is wat gebruiksvriendelijker maar daar heb je wat minder opties.