Skip to main content

Hoi,

Hoe kan ik KPN schriftelijk bereiken? De klantenservice via telefoon en chat belooft mij gouden bergen maar levert niet!

Voor de derde maand op een rij wacht ik oo de juiste verwerking van een aanbod dat ik van jullie heb gehad: internet eerste 6 maanden voor 32, 50 daarna 42,50. Iedere keer blijkt het niet goed gewijzigd te zijn in het systeem. Iedere keer minimaal een half uur bellen of chatten, excuses te horen krijgen en de belofte dat het nu wel verwerkt wordt en/of dat ik teruggebeld wordt.

In de tussentijd loopt het oude, duurdere abonnement inclusief tv waar geen gebruik van wordt gemaakt gewoon door. Drie maanden nu inmiddels! 

Tijdens het laatste contact, ruim 2 weken geleden, werd mij verzekerd dat het nu echt opgelost zou worden en dat ik binnen 3 werkdagen terug gebeld zou worden. Ik ben niet terug gebeld en in de app zie ik het oude abonnement gewoon nog staan. 

Wat moet een mens doen om dit opgelost te krijgen? Inmiddels ben ik ook zo ver dat ik de excuses een beetje zat ben en een compensatie wil voor de afgelopen maanden: betaling van een pakket dat niet wordt gebruikt en dat allang overgezet had moetrn worden. 

Dus, hoe kan ik kpn nu schriftelijk bereiken gezien de chat en telefonische klantenservice in deze zaak ontoereikend is?

Dank! 

Goedemiddag @Fatima Zahra Bint Allal, welkom op ons forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik vrees dat ik niet meer kan dan mijn telefonische collega's maar ik kijk graag even met je mee om er misschien wat licht op te schijnen.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Heb het profiel aangepast Thomas. Zojuist weer een nieuwe factuur voor het oude bedrag en het oude pakket ontvangen.. Dat maakt dat het oude pakket nu al 4 maanden doorloopt en het dus al 4 maanden niet is gelukt om een wijziging door te voeren waarover mij keer op keer verzekerd werd dat het dit keer echt was gelukt. Ik sta hier echt van te kijken. 


Bedankt voor je gegevens @Fatima Zahra Bint Allal, ik zie dat je hier al een hoop contact over hebt gehad de afgelopen weken.
De laatste aantekening beschrijft dat er een wijzigingsorder in het systeem vast zat die eruit moest voordat de afdeling opzeggingen je abonnement kon wijzigen.
Deze vastzittende wijzigingsorder lijkt nu niet meer vast te zitten maar voor deze wijziging zul je echt bij mijn collega's van de afdeling opzeggingen moeten zijn.
Je kunt mijn collega's telefonisch bereiken via 0800-0402 of met hen chatten op www.kpn.com/service 


Dus ik moet nu weer bellen met jullie, het hele verhaal opnieuw doen, weer te horen krijgen dat het dit keer geregeld gaat worden? Dat heb ik de afgelopen keren al tig keer gedaan. Ik begrijp niet hoe ik als klant hier achteraan moet gaan terwijl alle informatie bij jullie bekend is en dit simpelweg moet worden aangepast in het systeem:

Oude pakket  van tv en internet van ruim 47 euro omzetten in nieuwe pakket van alleen internet voor eerste 6 maanden 32,50 en daarna 42,50.

Van die vastzittende opzegging heb ik vorige keer al gehoord.. Weken geleden. De dame in kwestie zou het oplossen en mij terug bellen binnen drie werkdagen. Hoe kan het dat dit niet gedaan is? En hoe kan het dat ik nu weer degene moet zijn die een random klantsenservice medewerker moet bellen om bovenstaande opgelost te krijgen?

Ik ben hier echt klaar mee, zoals je begrijpt. Ik zou graag nav deze topic een intern bericht van jou zien waarin je de collega's van de afdeling die hierover gaat vraagt alles in orde te maken en mij via telefoon dan wel per mail een bevestiging hiervan te sturen.

Tevens wens ik een financiële compensatie te ontvangen voor de afgelopen rekeningen en die ik nu weer binnen heb gekregen, voor het verplicht afnemen van een pakket welke ik niet wens te hebben. 


@Fatima Zahra Bint Allal 

Het hele verhaal staat gelukkig al in de aantekeningen dus zodra je je gegevens aan mijn collega geeft kan hij/zij het hele verhaal teruglezen.
De vastzittende wijziging van weken geleden speelt nu gelukkig niet meer, dat is inmiddels opgelost. Hij hoeft alleen nog ingediend te worden. Helaas heb ik niet dezelfde middelen als mijn collega's van de afdeling opzeggingen, vandaar de vraag nog even te bellen.


Wat ik niet begrijp is hoe het kan dat ik nu opnieuw moet bellen om het door jullie gegeven aanbod in te stellen? Het hele verhaal staat er toch in? Die belofte is toch gemaakt? Waarom wordt het niet gewoon gedaan? Waarom moet ik daar als klant voor bellen 'hallo kunt u even het door jullie gegeven aanbod activeren'. Ik begrijp het oprecht niet. 


Dat is omdat jij als contractant als enige deze wijziging aan kunt vragen. Dat kan ik niet voor je doen.