Skip to main content

Glasvezelkabel aangelegd naar voorkant woning bij iedereen in de straat, maar niet bij mijn huis: waarom?

Hallo @Lia Van de Laar via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer de status van je aansluiting zien.

 


Glasvezelkabel aangelegd naar voorkant woning bij iedereen in de straat, maar niet bij mijn huis: waarom?

Andere mensen in de straat hebben mogelijk gereageerd op flyers of direct besteld ten tijden dat er verkopers langs de deuren gingen. Wanneer u niet thuis was, hier niet op ingegaan bent dan zou dit een reden kunnen zijn waarom er bij u nog geen werkzaamheden zijn verricht.

Zoals @JanD aangeeft is het hierom misschien de moeite waard om even te kijken of u glasvezel kunt bestellen, als dit het geval is zullen ze mogelijk ook bij U aan de gang gaan.


Dank voor je reactie, maar ik heb mij gewoon aangemeld.


Overigens weet ik niet hoe ik KPN glasvezel kan bereiken, ik kom nergens emailadres of telefoonnummer tegen op kan website. Weet u dat misschien, dan kan ik contact met hen opnemen.


Hi @Lia Van de Laar ,

 

Je kunt KPN Netwerk bereiken op 0880 06 37 44. (maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 17:00).


Dank allemaal voor uw reacties. Ik heb intussen een email kunnen versturen naar kpn.netwerk.nl  Fijn dat ik ook een telefoonnummer heb.