Skip to main content

Ik ben recent overgestapt van van een TV naar een TV+ abbo. Hierbij werd bij de voordelen over een gratis upgrade van de internetsnelheid gesproken.

Ik had echter al 200/200 bij mijn oude abbo en heb nu bij mijn nieuwe abbo ook 200/200, dus geen upgrade t.o.v. mijn vorige abbo.

Vul je forumprofiel aan met je adres, naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Bellen kan ook op het nummer 0800-0402 en dan aangeven dat je medewerker wilt spreken 

 

 


Hallo @Ton56 wordt er in het nieuwe contract dat je aangegaan bent ook niet over een gratis snelheidsverhoging gesproken?


Die "gratis" verhoging is denk ik verkeerd uitgelegd.

Bij de nieuwste abonnementsvorm bestaat er geen 50 mbit meer. 100 mbit is nu de laagste snelheid.

Wat dus vroeger 50 mbit was, dat is nu 100 mbit. Waarbij de prijs (ongeveer) hetzelfde is gebleven. Dan is er dus sprake van een "gratis" verhoging. Althans... zo zou je dat kunnen redeneren. 

En 200 mbit bij het nieuwe abonnement kost ongeveer hetzelfde als 100 mbit vroeger. Dit is denknik wat ze bedoelen met die "gratis" verhoging.


Hoe het ook is of is bedoeld : ik had 200/200 en heb geen verhoging gehad zoals de tekst doet  vermoeden. ☹️


Hi @Ton56! Ik heb voor je gekeken. En ik denk dat er sprake is geweest van miscommunicatie. 

Je had een Internet en TV abonnement. Dit had tot begin van dit jaar de snelheid 100/100. We hebben klanten met dit abonnement vanaf begin dit jaar de mogelijkheid gegeven een gratis snelheidsverhoging te doen. Dit is ook gedaan. Ik zie dat op 14 maart deze optie is toegevoegd. 

Dit staat volledig los van het TV+ abonnement. Dus met het aanzetten van een TV+ abonnement is inderdaad je snelheid niet verhoogd. Dit was wel het geval geweest als die upgrade in maart niet was aangezet. 


OK, 

bedankt voor je reactie, misschien iets duidelijker aangeven dan, bijv. dat je bij de overstap gratis overgaat van de standaard 100/100 naar 200/200.