Skip to main content

Ik krijg KPN aanbod met mijn abonnement van 50 naar 100 Mbit/s te gaan. Maar toen ik dat regelde kreeg ik een mail waarin staat dat ik nieuwe apparatuur krijg die geinstalleerd moet worden. Hoor van anderen dat die bij de verhoging niets hoefden te doen. Ik heb er ook helemaal geen zin in, ben als de dood dat het verkeerd gaat. Moet je echt nieuwe apparatuur installeren?

Welk type modem heb je nu?


Hallo @Poelewoet KPN vindt het blijkbaar technisch noodzakelijk dat je nieuwe apparatuur krijgt, maar dat is plug-and-play, dus dat moet geen probleem op hoeven te leveren en anders zitten wij (het forum dus) voor je klaar als je vragen hebt.

 


Heel aardig!


Hi @Poelewoet, ik heb nog geen klantgegevens van je dus kan het niet nakijken, maar ik heb het vermoeden dat je nieuwe apparatuur zult ontvangen omdat je nu apparatuur in gebruik hebt die verouderd is en niet goed met je nieuwe internetsnelheid overweg zal kunnen gaan. Door nieuwe apparatuur aan te sluiten, ga je het maximale uit je nieuwe snelheid halen en kan je ook weer een poosje vooruit!

Mocht je tegen problemen aanlopen bij het aansluiten, meld je dan vooral hier in dit topic, dan staat de community klaar om je verder te helpen 😊 (je kunt ook bellen met ons gratis klantenservicenummer 0800 - 0402, als dat je voorkeur heeft)


Heb inmiddels gemeten dat ik op 100 snelheid zit, zonder de apparatuur 9KPN TV+ Box) al te hebben aangesloten.  Dat doe ik nog wel, maar moet even tijd vinden. Nieuw modem was niet nodig.


Heb inmiddels gemeten dat ik op 100 snelheid zit, zonder de apparatuur 9KPN TV+ Box) al te hebben aangesloten.  Dat doe ik nog wel, maar moet even tijd vinden. Nieuw modem was niet nodig.

Ah heel fijn, top dat je direct al op 100 zit 😃


Net, met enige moeite 😉, samen met man, de KPN TV + Box aangesloten. Weer even snelheid gemeten, dacht misschien wat extra's erbij. Maar dat was niet zo, iets meer dan 90 😢! Nou ja, snel genoeg hoor.


Goed gedaan hoor 💪🏼 En 90 is inderdaad lekker snel als je 50 gewend bent 😃