Skip to main content

Hallo allemaal, 

Binnenkort krijgen wij de sleutel van een nieuwbouwhuis. Aangezien er genoeg te klussen valt, zouden we graag tijdelijk op zowel ons oude als nieuwe adres een internetaansluiting willen. Volgens de informatie op de verhuispagina is het niet mogelijk om tijdelijk op twee adressen te internetten met hetzelfde abonnement en is het advies om een nieuw jaarabonnement af te sluiten op het nieuwe adres. De vraag: Tel je in dat geval als nieuwe klant en kun je dus aanspraak maken op de welkomstcadeaus/korting? Anders is het toch wel aantrekkelijk om over te stappen. Alvast bedankt! 

PS: Hier en daar lees ik op het forum iets over een verhuiscadeau, maar dat lijkt niet meer te bestaan. 

Ja. Op het nieuwe adres bent u nieuwe klant. Op de vraag "Heb je al een KPN abonnement?" bij het bestellen antwoord u met "nee". En dan krijgt u dus korting of een welkomstcadeau. 


@Nick83 top, bedankt voor de snelle reactie!


Als ik met ‘nee’ antwoord, hoe krijg ik dan weer de korting omdat ik ook twee mobiele abonnementen van KPN heb?? die laat ik immers ‘verhuizen’ en ik wil die korting uiteraard niet mislopen. Als ik het dus goed begrijp, vraag ik voor het nieuwe adres een nieuwe aansluiting aan? en zodra ik de juiste verhuisdatum weet en de oude woning overgedragen wordt, laat ik het huidige abonnement van de oude woning beeindigen?

 


Als ik met ‘nee’ antwoord, hoe krijg ik dan weer de korting omdat ik ook twee mobiele abonnementen van KPN heb??

Het gaat om deze vraag:

U kunt met "nee" of met "mobiel" antwoorden. Beide opties hebben hetzelfde effect: u krijgt een nieuw thuis abonnement met welkomstkorting of geschenk op het nieuwe adres. 

Als u met "mobiel" antwoord word de Entertainmentkorting al vast in het prijsoverzicht weergegeven als u een entertainmentpakket kiest. Zoals bijvoorbeeld netflix. En het gratis Pluspakket 

Maar als u met "nee" antwoord en u verhuist later de mobimobiele abonnementen, dan krijgt u het gratis Pluspakket en Entertainmentkorting ook gewoon. Dat maakt niets uit.