Skip to main content

Goedendag,

Wie zou mij kunnen helpen, aangezien KPN nogal verzaakt.

Sinds september ben ik verhuisd naar een nieuwe woning. Na altijd tevreden over KPN te zijn geweest, nu in mijn nieuwe woning ook internet en televisie van KPN.

Helaas blijkt de internetverbinding enorm slecht. Vooral de wifi laat de wensen over. vanwege corona zijn we allemaal genoodzaakt om thuis te werken maar een vergadering bijwonen via zoom of go to is niet te doen!

Al een aantal keer contact gehad met helpdesk/klantenservice van kpn en wifi versterkers mogen ontvangen echter merk ik hier geen verschil van.

Afgelopen donderdag weer contact gehad, echter wordt ik altijd onder werktijd gebeld. Aangeven dat ik graag na half 5 teruggebeld wil worden. Met als resultaat ik wordt vrijdag wederom tijdens werktijd gebeld. Er wordt mij beloofd na half 5 terug te bellen maar wederom wordt ik pas vandaag, maandag weer teruggebeld. Gelukkig een vrije dag zodat er wellicht een oplossing gevonden kan worden voor mijn probleem.

Medewerker van KPN moest echter even overleggen. Na 10 minuten in de wacht wordt prompt de verbinding verbroken! Nog niets geregeld!

Hopelijk werkt de forum, want ben het vertrouwen in KPN nu wel heel erg zoek!

 

 

 

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres?  Graag een screenshot zonder je postcode plaatsen.  Welke experiabox heb je en wat hangt er allemaal aan de experiabox?


Hoi @JohnHuij . Welkom op het forum.

Erg spijtig dat je na de verhuizing zulke vervelende problemen met de wifi hebt. Kun je reageren op de vragen van @Joep1965 ? 

Verder wil ik je dit handige topic adviseren om zelf wifi problemen op te lossen: 

Mocht je er niet uitkomen gaan we uiteraard samen proberen het probleem op te lossen. 


Heren bedankt voor jullie berichten.

Onlangs is er een monteur langs geweest. Naar mijn idee lijkt de verbinding verbeterd.

Mvg,

John