Skip to main content

Al vele malen hebben mijn partner en ik telefonisch contact gehad met de klantenservice in verband met het aanvragen van een hypotheek en een bkr registratie die ons daarbij hinderd. 
Er word ons verteld dat we een mail moeten sturen naar wftcollections@kpn.com dit hebben we echt al bijna 2 weken lang elke dag gedaan, naast het telefonisch contact die we hebben gehad. 😅

 

Vorige week vrijdag 24 sept is mijn partner gebeld door iemand volgens ons door de afdeling collections, er werd ons verteld dat ze de registratie zouden verwijderen als we bewijs opstuurde dat onze hypotheek anders afgewezen zou worden. Dit hebben we direct gedaan.

 

Tot op heden hebben we nog niets vernomen, we bellen elke dag en dan word ons verteld dat we moeten wachten en dat we een mail moeten sturen met spoed, dit hebben we al meerdere malen gedaan.

Telefonisch is de afdeling die gaat over het verwijderen van de registraties niet bereikbaar is ons verteld.

Inmiddels zijn we 2 weken verder en we zitten met ons handen in het haar. We hebben al uitstel gekregen van onze hypotheek verstrekker, maar het moet zo snel mogelijk geregeld worden. Het kan toch niet zo zijn dat we ons droomhuis mis lopen omdat er geen contact mogelijk is? 
😭😭😭😭

Mijn vraag is, wat kunnen we nog meer doen. De tijd dringt en wachten doen we al een tijd….. mijn partner en ik hebben gister contact gehad via de chat, de medewerker daar gaf weer tegenstrijdige informatie aan en snapte onze vraag en het probleem niet had ik het idee.

 

Aub heeft iemand de gouden tip om in contact te komen met de juiste afdeling die ons wel kan helpen? We hebben al met collections gesproken en zij zeggen dat dit via een afdeling gaat die alleen per mail te bereiken is… daar hebben we nu al meer als 8 mailtjes naartoe gestuurd…. 😩

Hallo @Sa Ng ,

Het contact hierover moet toch echt via de afdeling Collections. 

Die zijn alleen te bereiken via 0800 - 0402 en dan bewust vragen naar de afdeling Collections. 

 

Een andere manier is er niet. Als je gaat chatten, kom je niet in direct contact met iemand van die afdeling. Hier op het forum zitten ook geen medewerkers van die afdeling.  

 

 


Hallo @Sa Ng ,

Het contact hierover moet toch echt via de afdeling Collections. 

Die zijn alleen te bereiken via 0800 - 0402 en dan bewust vragen naar de afdeling Collections. 

 

Een andere manier is er niet. Als je gaat chatten, kom je niet in direct contact met iemand van die afdeling. Hier op het forum zitten ook geen medewerkers van die afdeling.  

 

 

Hallo Noordzee, 

bedankt voor je reactie! 
maar zij kunnen verder ook niets inzien toch? Of nemen zij de dossiers/emails in behandeling die je verzend naar wftcollections@kpn.nl? 


Graag gedaan. 

Ik denk dat de afdeling Collections wel inzage heeft in dossiers en eventueel snel intern kunnen schakelen.  

Geef vooral op een rustige manier in het gesprek aan dat het voor jullie heel belangrijk is. 

Dat werkt vaak het beste. 


Hi Sa Ng, welkom hier. 

Even voor de duidelijkheid, dit gaat dus om een onterechte BKR registratie van KPN? Met andere woorden: je hebt bij ons geen lening voor een toestel lopen, en als je dat is deze inmiddels volledig afbetaald? Ik ga er dan ook vanuit dat er geen betaalachterstanden zijn bij KPN? Vat dit niet verkeerd op, ik vraag het voor de zekerheid zodat ik een goed beeld krijg. 

Ik hoor graag van je. 


Hi Sa Ng, welkom hier. 

Even voor de duidelijkheid, dit gaat dus om een onterechte BKR registratie van KPN? Met andere woorden: je hebt bij ons geen lening voor een toestel lopen, en als je dat is deze inmiddels volledig afbetaald? Ik ga er dan ook vanuit dat er geen betaalachterstanden zijn bij KPN? Vat dit niet verkeerd op, ik vraag het voor de zekerheid zodat ik een goed beeld krijg. 

Ik hoor graag van je. 

Hi Alex_P,

Nee het gaat om een bkr registratie die mijn partner heeft, deze is terecht en ging om een laag bedrag. Het ging in totaal om een bedrag van 100 euro ongeveer. Dit is in 1x betaald.

We dachten eerst dat het om een hoger bedrag ging, maar dat is niet zo. Het bedrag dat geregistreerd is ging om de toestel kosten. Maar het toestel was op 1 maand na als het goed is al helemaal afbetaald. 
 

door deze registratie willen ze onze hypotheek afwijzen. We hebben in onze emails naar wftcollections@kpn.com bewijzen aangeleverd en ook bewijs van voldoende inkomsten. 
 

we hebben ook contact al gehad op 24 september was er telefonisch contact opgenomen met mijn partner, ze zouden de registratie verwijderen mits we bewijs stuurde dat onze hypotheek aanvraag anders afgewezen zou worden… dit hebben we direct dezelfde dag gestuurd.

 

nu tot op heden hebben we niets meer vernomen en het voelt alsof we tegen een muur aanlopen. Als we bellen moeten we steeds maar weer opnieuw een mailtje sturen, maar na het ontvangen telefoontje van 24sept zijn we nog geen stap verder… ☹️


Ik pak dit op. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?  Het gaat uiteraard om het 06-nummer van je partner, vul dit ergens in. 
 


Ik pak dit op. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?  Het gaat uiteraard om het 06-nummer van je partner, vul dit ergens in. 
 

Heel erg bedankt voor je reactie! Mijn partner heeft vanochtend een berichtje gehad, de registratie is verwijderd. We kunnen nu eindelijk onze papieren gaan tekenen. 🥳 Heel erg bedankt voor je reactie iig! 


Ik pak dit op. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?  Het gaat uiteraard om het 06-nummer van je partner, vul dit ergens in. 
 

Heel erg bedankt voor je reactie! Mijn partner heeft vanochtend een berichtje gehad, de registratie is verwijderd. We kunnen nu eindelijk onze papieren gaan tekenen. 🥳 Heel erg bedankt voor je reactie iig! 

Dit komt me goed uit, hoef ik niets meer te doen. :wink:

Fijn dat alles nu is opgelost. Succes met jullie huis!!