Skip to main content

De black friday aanbieding van Ziggo scheelt mij op jaarbasis €1200,- kan KPN hier biets tegenover zetten en ik wile heir over praten met een medewerker die ook gewoon leeft ipv al die K.. antwoordservices

Hoe krijg ik dat gedaan  

Hoi @Jeroen van Brummlen ,

1200 lijkt me sterk.

Maar je kan 0800-0402 bellen en de afdeling opzeggingen vragen om een aanbod en zeggen dat je anders overstapt.Op het forum worden die dingen niet gedaan.

 


1200? Vast een rekenfout?

 


De black friday aanbieding van Ziggo scheelt mij op jaarbasis €1200,- kan KPN hier biets tegenover zetten en ik wile heir over praten met een medewerker die ook gewoon leeft ipv al die K.. antwoordservices

Hoe krijg ik dat gedaan  

Hallo @Jeroen van Brummlen kun je dat voordeel eens specificeren, want zo duur kost het duurste abo nog niet bij Ziggo, dan kom ik op €95, actie 6 maanden 50% korting scheelt dus op jaarbasis 6x47,50=€285, dat is iets anders dan €1.200


Ja het is weer even lezen, maar dat is nog steeds zo bij alle telefoonproviders. 

Het is dus 12 maanden 50% korting op het wat zei noemen “complete” Internet en TV abonnement, dus uiteindelijk 423 Euro voor het 1e jaar. De volgende jaren kost dit best wel redelijke abonnement 846 Euro  

Maar telefoonproviders schrijven dit dus als “Internet & TV 50% korting”. (Ik ken geen provider die het anders doet, ik zit te wachten tot er 1 schrijft “Internet & TV helemaal gratis” (en dan op de volgende pagina, 1 dag). 

 


Beste Jan ik betaal momenteel bij KPN 138 euro per maand als ik het Ziggo abonnement neem Black Friday complete voor tv en internet met 2 smart wifi pods Safe online L en een extra next mini betaal ik voor kpn 1656 per jaar en bij Ziggo 544,45 ok niet helemaal 1200 maar toch 1111,55 euro verschil is voor mij best veel


Wat houd je dan nog tegen om over te stappen?


Omdat ik best tevreden ben over KPN en niet voor elke euro overstap maar dit begint echt een heel groot verschil te worden en wat betreft de draadloze wifi heb nu die KPN superwifi en dat werkt prima maar kan me niet voorstellen dat die wifi punten van Ziggo zoveel slechter zullen zijn


Maar heb je dan echt 2 precies gelijke pakketten?

Wat zit er allemaal bij die 138 euro?

Want dan heb je wel een mega uitgebreid pakket?


Ik heb inderdaad een uitgebreid pakket van KPN met hoge bandbreedte en Ziggo en viaplay en superwifi en extra hd ontvangers 


Maar elke maand 138 euro?

En met ziggo dus ook diezelfde dingen gekozen?

Anders kan je niet vergelijken ?

 

Ik betaal de helft bij KPN maar heb gewoon 100/100 en geen gekke dingen verder 


Op het forum wordt niets met prijzen gedaan. He zou kunnen bellen met de klantenservice 0800-0402 maar veel zal het niet opleveren. Het is veel geld inderdaad. Ik zou het een jaartje proberen. Vraag je ook af of het pakket wat je hebt nog bij je past. 


Beste Roos ,

 

100% gelijk is het niet maar 99% wel


KPN kan je niet zoveel korting geven zeker niet op al die extra pakketten die je dus heb.

Enige wat je kan doen is bellen en kijken wat ze je te bieden hebben.

En anders jaartje proberen bij de concurrent.


@Jeroen van Brummlen ,

Trouwens, die SuperWifi punten kan je gewoon bij ziggo gebruiken.Gewoon wifi op het modem uit, Superwifi erachter en klaar.

 

 


Beste Roos ik zal nog even compleet zijn helaas lukt een foto niet is te groot maar mijn abonnement bestaat uit:

Alles in 1 premium €98,52

Hd tv ontvanger €5,

Ziggo €14,99

Viaplay €13,99

Sneller internet 200/200 ) €8,99

Maakt 141,49 en dan krijg ik nog €4, korting 

Totaal €137,49


Maar dan heb je zo te lezen nog een wat ouder abonnement?

Het zou dus kunnen lonen om te bellen met opzeggingen en daar te kijken.

12 maand 50% zit er niet in dat is niet iets wat nu loopt.

Maar een x aantal maanden korting misschien wel en dan is het aan jezelf wil je toch overstappen of blijf je bij vertrouwd.


Hier kan ziggo niet dus kan ook niet vergelijken wat het mij zou schelen verder.

 


@Jeroen van Brummlen,

Met hussel kom ik hier op uit:

Internet Hussel 200: 52,00

HD ontvanger:5 euro

Ziggo: 14,99

Viaplay:13,99

86 euro in totaal.


Alles in 1 was inclusief vast bellen onbeperkt ?

Op basis van 2 tv ontvangers en bellen onbeperkt, de huidige prijzen:

 

Misschien heb je wel meer tv ontvangers. Alsnog minder dan 137,49

 


@DennisA78 volgens mij zit er geen onbeperkt bellen in Alles-in-1 Premium. Wel Spotify. Het is natuurlijk de vraag of @Jeroen van Brummlen dat überhaupt gebruikt. Misschien niet en telt hij het bij Ziggo niet mee.

Bovendien zitten er 2 tv ontvangers in Alles-in-1 Premium. En word er nog 5 euro betaald voor een extra ontvanger begrijp ik. Dan zijn er dus 3 ontvangers.


Ok dus wat jullie mij nu allemaal vertellen is dat ik een pannekoek ben die actief zijn abbonement had moeten bijhouden en dan maandelijks €50, euro had kunnen besparen @martijn197108 dat zou toch van de pot gerukt zijn je mag toch verwachten dat ik niet meer betaal als mijn buurman voor hetzelfde...??


Ok dus wat jullie mij nu allemaal vertellen is dat ik een pannekoek ben die actief zijn abbonement had moeten bijhouden en dan maandelijks €50, euro had kunnen besparen @martijn197108 dat zou toch van de pot gerukt zijn je mag toch verwachten dat ik niet meer betaal als mijn buurman voor hetzelfde...??

 

Daar komt het wel op neer ja. Minimaal 1x per jaar naar de prijzen kijken.  Dat doe je met energie en alle verzekeringen toch ook neem ik aan? Het zijn contracten die je afsluit. Niet de AH waar iedereen hetzelfde betaald voor de diepvrieskippen. 


Ok dus wat jullie mij nu allemaal vertellen is dat ik een pannekoek ben die actief zijn abbonement had moeten bijhouden en dan maandelijks €50, euro had kunnen besparen @martijn197108 dat zou toch van de pot gerukt zijn je mag toch verwachten dat ik niet meer betaal als mijn buurman voor hetzelfde...??

 

Zoals met alles moet je af en toe kijken wat je betaald voor welke diensten, en of dat nog een beetje klopt. Dit oude abbonement is vast om te zetten naar een hussel. Scheelt een boel geld, en een hoop veranderingen als je naar ziggo zou gaan. P.s. Pannenkoeken met ham en kaas zijn best lekker 😋

 


Dus hoe dan ook je vraag hier neerzetten was nuttig want je ben toch een hoop wijzer geworden!

 


Ja ik ben wijzer geworden in de gedachte dat mijnheer KPN dus een grote Kl....ak is en je dus genaaid wordt en je daar dan niets wijzer van wordt ik vind het belachelijk dat er dus mensen genaaid worden op het goed vertrouwen op een professionele organisatie denk eens aan al die oudere mensen die dit ook niet dagelijks bijhouden wat een hufters daar bij KPN en wat voel ik me een sukkel


Het is toch bij elk abonnement dat de prijzen omhoog gaan?

Tenzij jij zelf er actief op blijft letten dat geld voor alles.