Skip to main content

De black friday aanbieding van Ziggo scheelt mij op jaarbasis €1200,- kan KPN hier biets tegenover zetten en ik wile heir over praten met een medewerker die ook gewoon leeft ipv al die K.. antwoordservices

Hoe krijg ik dat gedaan  

Ok blijkbaar ben ik wereldvreemd ik krijg eerst hier te horen dat het onmogelijk is dat ik zoveel betaal en daarna wordt je afgezeken dat het normaal is dat elk abonnement omhoog gaat....nou nee ik had toch echt even het idee dat KPN een professionele firma was die zijn goede klanten ...want dat ben ik dan al die jaren zeker geweest !!!!  dan wel eens zou benaderen voor een advies en wellicht gesprek om een en ander anders in te regelen want blijkbaar ben ik de enige sukkel met een oud abbonement...


En ondertussen weet ik nog steeds niet hoe ik dus in contact kom met de klantenservice zonder dat ik een of andere geautomatiseerde k..computer aan de lijn krijg of afgescheept wordt met een ai chat bot


Nou ja ik vond dat je veel betaalde, daarom ook het door vragen.

Als ik zelf zulke bedragen zou betalen had ik al eerder gekeken wat er anders kon.

 

Maar waar het voor vele dingen normaal is dat je om je heen blijft kijken (energie, mobiel en dat soort dingen) is het altijd slim om ook bij andere maandelijkse betalingen goed te blijven kijken of er wat anders kan toch?

 

Het is wel zo dat KPN niet altijd een blijvende klant korting geeft.

Dus soms bel je en kan er weinig/niks en soms kan er wel wat.


En kwa bellen krijg je een computer maar spreek je dan in wat je nodig heb (opzeggen oid) 

Dan wordt je doorverbonden naar een medewerker 


@Roos79 jij wordt betaald door KPN denk ik


En @Roos79 kun jij me dan vertellen wat ik moet aanpassen en hoe want als ik begin te klikken ben ik al mijn gratis dingen kwijt als ik nu bijvoorbeeld zeg doe maar 100/100 internet betaal ik meer als de 200/200 die ik nu heb tadaaaa😳


Ok blijkbaar ben ik wereldvreemd ik krijg eerst hier te horen dat het onmogelijk is dat ik zoveel betaal en daarna wordt je afgezeken dat het normaal is dat elk abonnement omhoog gaat....

 

Afgezeken? Volgens mij hebben we je met z'n allen geprobeerd te helpen.  Leuk dat dat gewaardeerd word. Daar doen we het voor. 

(En ik word betaald door KPN💪🏼)


@Roos79 jij wordt betaald door KPN denk ik

Nee ik ben gewoon klant net als jij.


En @Roos79 kun jij me dan vertellen wat ik moet aanpassen en hoe want als ik begin te klikken ben ik al mijn gratis dingen kwijt als ik nu bijvoorbeeld zeg doe maar 100/100 internet betaal ik meer als de 200/200 die ik nu heb tadaaaa😳

U moet u niet blind staren op individuele onderdelen, maar naar de totaalprijs kijken. Vergeet al dat "gratis". Er is niets gratis. Voor die "gratis dingen" betaald u nu gewoon via de pakketprijs van € 98,52. Daar zitten al die "gratis dingen" in.