Skip to main content

Beste behulpzame,

Tot een uur of 13:00 deed mijn Wi-Fi netwerk het prima. Ergens tussen dat moment en het moment dat ik anderhalf uur later een tv probeerde te installeren met mijn vader is de verbinding verbroken. Ik heb geprobeerd te reconnecten met het Wi-Fi netwerk door de Experia box te resetten, maar dit is niet gelukt. Het blauwe lampje dat aangeeft dat Wi-Fi is ingeschakeld gaat niet meer branden, hoe vaak ik ook op die knop druk. Ik denk dat dat het probleem is, maar weet niet wat ik eraan kan doen afgezien van de stappen van een reset doorlopen. Dat werkte dus niet. Zowel het draadloos netwerk als het bedrade netwerk naar mijn computer is volledig offline. Er is in mijn postcode ook geen sprake van een storing. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? 

 

Aanvullende informatie over aansluiten televisie: mijn vader was bezig met mijn tv koppelen aan het YouFone kastje dat ik nog moest installeren. Na het leggen van alle kabels moest de tv aangesloten worden aan een WI-FI netwerk, waarop ik er dus achter kwam dat dat er helemaal uit leek te liggen. Zou het begin van de installatie van de tv en het YouFone pakket de reden van de problemen met het WI-FI netwerk kunnen verklaren?

 

Ik hoop snel van iemand te horen, ik heb nog een aantal erg belangrijke dingen te doen vandaag waarvoor ik een werkend netwerk nodig heb. :(

 

Vriendelijke groet,

Next Level Rookie.

 

Edit: Ik krijg overigens de melding 'LAN-verbinding heeft geen geldige IP-configuratie' wanneer ik een probleemoplossing test via m'n pc uitvoer.

Nog meer relevante aanvullende informatie:

Ik heb inmiddels ook een reset naar fabrieksinstellingen geprobeerd uit te voeren door een puntachtig voorwerpje in het reset gaatje tegen de knop te drukken. Dit lijkt helemaal niets te doen; het lampje blijft groen branden in plaats van dat het rood wordt. Wanneer ik de Experia box uitzet en aanzet terwijl ik het reset knopje in dat gaatje ingedrukt houdt, start ie wel op met een rood lampje. Dit verandert echter niet meer naar een groen lampje, al laat ik hem een nacht zo staan. Ik denk dat dit betekent dat ie geen reset naar fabrieksinstellingen voor elkaar krijgt.


Hallo en welkom op het forum @Next Level Rookie, het is erg druk op het forum, vandaar dat je nu pas reactie krijgt. 

Is het nu zo dat je klant bij Youfone bent? Of begrijp ik je verhaal nu verkeerd? Dan zul je toch met hen contact op moeten nemen bij storingen.Â