Skip to main content

Hoi,

Ik ben onlangs overgestapt van xs4all naar kpn. De huidige overstap datum staat op 1 oktober. Nu is het zo dat ik bij XS4ALL op een bonded lijntje zit zodat ik de 50mbit kan halen (hartje Arnhem, 32mbit max op een enkele lijn) en ik bij KPN standaard de V12 box geleverd krijg welke geen vdsl bonding ondersteund. Moet ik hier verder nog actie voor ondernemen zodat ik de V10 (a?) opgestuurd krijg en de vdsl bonding actief blijft?

Binnen nu en een x aantal maanden wordt er glasvezel aangelegd waar ik erg blij mee ben maar tot die tijd zou ik toch graag nog een klein beetje werkbaar internet willen hebben.

Bij het afsluiten van het abonnement op de site van KPN kreeg u te zien welke snelheid er op uw adres leverbaar is. Dat was minder dan 50 mbit?

 


Klopt, de site gaf 58/14 aan. 


Goedemiddag @Bas W.! Welkom op het KPN Forum en super leuk om te lezen dat je overstapt naar ons! 

Een bestelling bij ons begint met een postcode check: zo is het duidelijk welke maximale snelheid er leverbaar is op het adres. We zijn op volle kracht bezig om Glasvezel aan te leggen en daarom controleren wij ook of er al of op korte termijn Glasvezel beschikbaar is. Is Glasvezel op korte termijn beschikbaar, dan kun je kiezen om voor internet te kiezen als de glasvezelverbinding er ligt of voor de optie zo snel mogelijk, eerst zonder glasvezel. Kies je voor de deze optie, dan leveren wij internet op de best mogelijke en beschikbare technische verbinding!
 

tot die tijd zou ik toch graag nog een klein beetje werkbaar internet willen hebben.

En dat ga je van ons krijgen! :grinning:
Op basis van je klantgegevens in jouw Forum profiel, heb ik kunnen nagaan dat pair bonding inderdaad beschikbaar is op jouw adres en dat wij jou hierop gaan aansluiten. Omdat het om pair bonding gaat, heb je een V10 modem nodig en deze zit straks ook in jouw installatiepakket (was er geen pair bonding beschikbaar, dan had je automatisch wel een KPN Box 12 gekregen).

Binnen nu en een x aantal maanden wordt er glasvezel aangelegd waar ik erg blij mee ben 

Ja, inderdaad, nog een paar maanden geduld. KPN Netwerk geeft aan dat ze voor een oplevering in januari/ februari 2022 gaan! :fingers_crossed_tone4: