Skip to main content

Goeiemiddag,

Wat een drama de afgelopen 2 weken met kpn thuis. Niks lijkt te werken. Nieuwe box 12 gekregen omdat ik al 2 jaar betaal voor een internetsnelheid die totaal niet te behalen valt. Ook de routerĀ (box12) blijft elk half uur opnieuw opstarten. Wifi valt constant weg en kan dan niet verbinden. Tv verbinding is traag en werkt ook niet naar behoren. Nieuwe tv ontvanger ontvangen (extra besteld) en die werkt ook al niet. Kan sofware niet laden en blijft al 4 dagen alleen maar opstarten na 30%. Gebeld en ik zou teruggebeld worden, na 2 weken nog niet gebeurd. En bespaar me alle tips en trics want heb alles al meerdere malen per dag gedaan, gereset en opnieuw opgestart maar niks helpt. Kpn helpdesk al meerdere malen geprobeerd te bellen maar nemen of niet op of je staat bijna anderhalf uur in de wacht of de verbinding word gewoon verbroken. Wijziging gedaan in mijn abbo en is nu duurder dan wat er afgesproken is. Ook dit klopt van geen kant. Tis alleen nog maar drama en als het niet opgelost word ben ik geneigd om over te stappen na jaren kpn klant te zijn. Betaal dik ā‚¬90,- in de maand voor die troep en werken ho maar...Ā 

Ā 

Wil graag nu wel geholpen worden, of trek al die bende uit me huis en verdwijnt dan in de prullenbak, en zal dan de betaalde factuur terughalen. Want als het niet werkt hoef ik ook niet te betalen!

Zo, dat klinkt allemaal niet best. Natuurlijk heeft u recht op een goed werkend product. Blijkbaar gaat er ergens iets fout. De vraag is waar het fout gaat. Gebruikt u draadloze verbindingssets?


Hoi Joep,

Nee gebruik geen draadloze verbindingsets in huis. Heb alles aangesloten met een vaste kabels, al meer dan 4,5 jaar. Die draadloze dingen werkte destijds maar half dus heb door het hele huis vaste kabels getrokken.

Mvg


Dat klinkt al erg goed. Heeft u glasvezel of koper?


Heb in huis glasvezel. De problemen zijn pas begonnen na wissel vanĀ  box 9 naar box 12..


Eigenlijk kan ik maar Ć©Ć©n ding adviseren en dat is een monteur bestellen.Ā  Dat kanĀ hierĀ Het is teveel om dat hier opgelost te krijgen.Ā  Als het probleem veroorzaakt wordt door iets van kpn dan betaald u niets. Wordt het probleem veroorzaakt door iets wat van u is dat betaald u uiteraard wel de kosten. Over de prijs van het abonnement hebben we het dan later. Eerst een perfecte verbinding realiseren.Ā 


Goedemiddag @Jennigje en ChrisĀ en welkom hier op ons forum :)

Dat klinkt niet al te best en het is duidelijk dat hier iets aan moet gebeuren. Wat is op dit moment de stand van zaken? Indien nog nodig dan kijk ik graag met je mee; zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Hoi Jan,

Ā 

Gelukkig heb ik uiteindelijk iemand te pakken kunnen krijgen via het servicenummer. Ze hebben mij een nieuwe box 12 toegestuurd want in de "oude" zat een fabrieksfout volgens de medewerker aan de telefoon. Gelukkig is dat stukje nu opgelost.

Ā 

Verder heb ik een nieuwe tv ontvanger besteld 3 weken geleden maar deze werkt niet. Ze zeiden dat het door de box 12 kwam dus even opnieuw gewacht met bellen omtrent de tvbox. Maar tot op heden doet deze nog steeds niks. Blijft constant opstarten na 34% en zegt dan dat hij geen verbinding kan maken na downloaden.Ā Ik ga morgen hier weer voor bellen om te kijken of dit ook opgelost kan worden


Bedankt voor de terugkoppeling @Jennigje en ChrisĀ en goed om te lezen dat de verbinding met de nieuwe Box 12 nu weer in orde lijkt te zijn. Blijft over dat probleem met de tv ontvanger; als je wil, kan ik hier ook even naar kijken. Zou je in dat geval je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Kun je me ook alvast vertellen hoe je deze tv ontvanger hebt aangesloten op de Box 12; rechtstreeks met kabel of gebruik je misschien een draadloze verbindingsset? Heb je ook nog een 2e tv ontvanger in gebruik en zo ja, werkt deze wel naar behoren?


Hoi Jan,

Ja heb nog 2 tv ontvangers aangesloten in huis. Zoals eerder vermeld in deze topic heb ik alles bedraad aan laten leggen thuis, dus werk niet met draadloze ontvangers. Er is mij verteld dat de tv ontvanger aangemeld moet worden door de medewerker aan de telefoonĀ en dat ze een tv ontvanger moeten wissen omdat er 3 op mijn adres zouden staan maar heb er maar 2 in gebruik. Ik word hier als het goed is morgen over terug gebeld aangezien ze nu nog geen wijziging door kunnen voeren ivm de nieuwe box 12 die is opgestuurd.Ā 

Ik zal eens naar dat forumprofiel kijken. Ben hier niet zo handig mee.

Ā 

Bedankt voor uw bericht.


Ah mijn oprechte excuses, dat geef je inderdaad al aan. Maar ik begrijp dan wel wat het issue is en dat is puur administratief; er zal ergens nog een wijziging openstaan in de systemen. Zodra dit is verwerkt, komt er als het ware ruimte voor de extra tv ontvanger. Mocht het morgen nog steeds niet werken, laat het me dan vooral weten!