Skip to main content

Heb hier een probleem met de nieuwe modemwissel kpn box 12.

De wifi verbinding valt steeds weg op mijn samsung J3 mobiel.

Heb de nieuwste updates op mijn mobiel staan.

Wie weet de oplossing?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Uiteindelijk KPN maar gebeld.

De codes om in te loggen hebben ze van KPN BOX 12  gewijzigd naar de inlogcodes van de V8 box.

En nu werkt het wel.

 

 


Echter na een dag of 2 weer hetzelfde probleem. In de J3 zit een prepaid van T.Mobile.

Maar dat maakt toch niets uit als ik binnenshuis KPN heb?

Wie weet een oplossing?


Hoi @wenm. Wat vervelend dat jouw wifi verbinding steeds wegvalt. Ervaar je dit probleem ook op andere apparaten? Ik zou je willen adviseren om onze WiFi Manager te gebruiken om de wifi-kwaliteit bij jou thuis te checken, en te verbeteren. Op de pagina “Oplossingen voor trage en wegvallende wifi” vindt je nog andere tips om het wifi netwerk te verbeteren. Laat je mij weten of het is gelukt?

 


Dank voor je reactie maar heb de Wi-Fi manager minstens 4 gebruikt. Heb nu 85mbs

Dit was het hoogste, andere metingen varieerden tussen de 32 en 45.

Nu heb ik op mijn J5 van Samsung ook problemen met de WiFi 

Voor de box 12 hadden we de v8 en voor wat WiFi betreft geen probleem daar knipperde het WiFi lampje niet wat bij de box 12 wel doet.

Weet het zo langzamerhand ook niet meer, heb ook al div. keren met KPN gebeld, maar die hebben ook al reactie de WiFi manager 

 


Wat vreemd dat de verbinding blijft wegvallen. Gebeurd dit ook op andere apparaten?


Dank voor je reactie,

Ja de verbinding valt soms ook weg bij radio 10 op ons sonos playbar systeem.

Modem voor de tv is rechtstreeks aangesloten op de box 12.

We wachten het nog een aantal dagen af of er een verbetering optreed zo niet dan bellen we maar weer.


Heb het probleem ook aangekaart bij radio 10 en dit is hun reactie:

Beste luisteraar,Het probleem wat u beschrijft komt bekend voor en is een netwerk probleem bij u lokaal.Als de aanvoer van data even stokt, wordt het stil, op het moment dat er weer data komt ziet onze stream u als nieuwe luisteraar en zal er een (pre-roll) reclame aan u geserveerd worden, vervolgd weer door de Radio 10 stream.Wij kunnen hier helaas niets aan doen, u bent hierin aan zet om uw verbinding te (laten) controleren.Met vriendelijke groet,Patrick Borst.Lead Broadcast Radio

Vandaag heeft een monteur naar het probleem gekeken, en zijn conclusie was dat de box 12 anders ingesteld moest worden.

Hij heeft de instelling van box 12 aangepast en moet alles weer goed werken, en tot nu toe werkt

alles naar behoren.

We hopen dat het probleem nu hiermee is opgelost.


Hoe is die sonos aangesloten? Bekabeld of WiFi? Bekabeld is natuurlijk het beste.


De sonos is aangesloten via een kabel met de tv, en de modem van de tv is bekabeld aangesloten,

We hadden gisteren en vandaag geen last van uitval van radio 10.


De sonos is aangesloten via een kabel met de tv, en de modem van de tv is bekabeld aangesloten,

We hadden gisteren en vandaag geen last van uitval van radio 10.

 

Wat goed om te lezen dat het de afgelopen dagen niet uitgevallen is. Als het toch weer gebeurd, laat het dan even weten. 


Helaas valt het wifi kanaal op diverse apparaten nog steeds weg, heb gisteren contact opgenomen om mijn box 12 om te ruilen voor experia box 10.

 


Wat vervelend dat het probleem weer terug is. Ik hoop dat het beter werkt met een ExperiaBox V10. Laat je mij weten of dat het geval is?