Skip to main content
Beantwoord

Box 12 internet valt regelmatig uit maar TV blijft werken

• March 30, 2025
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb een probleem met mijn internet op de KPN Box 12. Het probleem is dat mijn internet (zowel bekabeld als via wifi) ongeveer om de 5 minuten wegvalt. Ik heb de box meerdere malen gereset voor 2 minuten, evenals de glasvezelmodem.

Via 192.168.2.254 (router) krijg ik soms de melding:

"Er is op dit moment geen actieve internetverbinding. Mogelijk is dit een tijdelijke situatie vanwege onderhoud. Sluit het apparaat correct aan en/of herstart het eventueel."

Onder internetverbinding: Tijd actief springt weer op 0 minuten nadat het uitvalt na ongeveer 5 minuten internet.

Mijn tv werkt overigens wel. Het probleem met het internet blijft echter voortdurend optreden.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Rstevens . Dit verdient één op één analyse. Dat doen we hier bij de community niet. Hier helpen klanten elkaar.

Ik raad je aan om een terugbel afspraak te maken zodat een collega jouw lijn kan doormeten en een goede analyse doen:

Contact en klantenservice | KPN

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 30, 2025

• March 30, 2025

Welke tv ontvanger heb je?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 30, 2025

2 x Sagemcom DIW7022

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 1, 2025

Hoi ​@Rstevens . Dit verdient één op één analyse. Dat doen we hier bij de community niet. Hier helpen klanten elkaar.

Ik raad je aan om een terugbel afspraak te maken zodat een collega jouw lijn kan doormeten en een goede analyse doen:

Contact en klantenservice | KPN