Skip to main content
Vraag

Box 12 met regelmatig stilstaand TV beeld en wifi onderbrekingen

• November 16, 2025
  • 6 reacties
  • 30 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Wij hebben regelmatig(1x per avond) het probleem dat het beeld van de tv stilvalt. Ook komt het voor dat de tv wel gewoon draait, maar dat de wifi stokt.

Ik heb al meerdere keren het modem gereset evenals mijn sw1 en sw2 versterkers.

Probleem blijft zich voordoen. De sw1 en de sw2 zijn nog niet op de laatste software versie's.

Ik krijg die ook niet via reset up to date

Wat kan ik nog meer doen!

6 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • November 16, 2025

Kun je wat meer vertellen over je setup, zoals waar alles staat en of het bekabeld of draadloos is aangesloten?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 16, 2025

Ik heb 5 maal sw2 waarvan 2 via wif en 3 maal sw1 welke bedraad zijn. Alle versterkers geven groen aan en zijn dus blijkbaar verbonden. Toch valt regelmatig de tv stil en de wifi valt met vlagen stil.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat voor een type modem heb je op dit moment in gebruik? Zijn de bekabelde superwifi punten wel voorzien van de laatste softwareversies? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 19, 2025

Ik heb een V12(B12.C.25.0606) en bekabelde superwifi punten hebben alle SW2 C.25.05.08 en de sw1 hebben SW1 C 25.14.02 en SW1 C. 24.13.06 en SW1 C 25.14.02. De sw1 zijn blijkbaar vannacht geupdate. Naar mij idee hadden zij gisteen nog oudere firmware. Helaas dus 1 nog niet op de laatste firmware. Wat moet ik hieraan doen? De TV heeft een hele periode bekabeld gefunctioneerd en na de laatste stilstand weer op wifi gezet. Gisterenavond geen beeldstilstand gehad. Maar ik weet dus niet of het probleem nu is opgelost.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 19, 2025

Ik zag dus eerder vandaag, dat 1 sw1 niet  bijgewerkt was. Ik heb dat vanmiddag middels een

harde reset(met pin) gedaan. Nu zijn de 3 sw1 met de laatste versie volgens mij. Dus SW1 C.25.14.02.

BEDANKT. Ik hoop wel dat de time outs met tv en wifi nu over zijn. Als dat niet zo is zal ik mij weer laten horen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Excuses ​@voorn028  voor de late reactie. Ik was even afwezig. Fijn dat het nu beter lijkt te werken. We houden contact en mocht er wat zijn laat het dan weten. Ik help graag.