Skip to main content

box 12 valt regelmatig uit ook na reset alsook de wifi 

is er een mogelijkheid van kpn dat zij op afstand kunnen kijken en de lijn kunnen testen?

via mijn modem kunnen zien dat er vele malen uitval is

Dat kan. Heb je je profiel ingevuld met relevante info?

Als een moderator toe is aan dit topic, zal hij/zij een lijmeting doen.

 

In de tussentijd. Gaat het om een glasvezel of koperverbinding? 

Zie je de Box12 compleet opnieuw opstarten? 

Je hebt al reset uitgevoerd.  Heeft hij nu de 528 software versie?


Hoi @Maxnatas, welkom op ons forum! Ervaar je dit probleem nog steeds? Anders ben ik wel benieuwd naar het antwoord op de vragen die Dennis hierboven stelt.


Beste,

Sorry voor de late reactie.. Profiel is aan gevuld en voor de volgende vraag : betreft een glasvezel verbinding en ja hij heeft de 528 software versie.

Maar blijft gewoon hetzelfde probleem meerdere malen per dag uitval internet !

Heb meerdere speakers nest google plus scherm google producten van Tado en Tuya smart, switchbot smart , Philips hue en ip camera v380 wat op zich allemaal goed werkt tot de uitval van de modem.

Allen bedankt voor het meedenken van mijn probleem!!


Bedankt voor je gegevens @Maxnatas, ik heb meteen even meegeken. De lijn zelf lijkt opzich nog wel aardig maar ik zie wel dat de verbinding wel erg vaak wegvalt.

Omdat we hier wat langzaam contact hebben kun je eigenlijk het beste even met ons bellen. Je kunt ons altijd bereiken op 0800-0402. Als je ons direct belt als de verbinding weg is kunnen mijn collega's je daar het beste verder mee helpen.

Dat gezegd hebbende kan het nog wel helpen (mocht je het na de update nog niet geprobeerd hebben) je modem nog even een factory reset te geven met het paperclipknopje achterop.


Beste Thomas,

zoals aanbevolen door jou heb ik de factory reset gedaan.

en ben nu drie dagen verder en moet zeggen SUPER!!!!! heb geen uitval meer gehad !!

Super bedankt voor het verhelpen van het probleem! 

Top Bedankt hiervoor..


Ah helemaal top! Bedankt voor je terugkoppeling!