Skip to main content
Beantwoord

box12 communiceert niet met glasvezel

• October 25, 2020
  • 4 reacties
  • 119 keer bekeken

-Nieuwe box 12 ontvangen na aanpassing van abonnement na overname van telfort, 

-modem maakt geen contact met internet, overige diensten werken wel, meerdere re-boots helpen niet.

• ik kan wel alle intstellingen op het modem aanpassen, probleem lost zich niet op
  • experia v10a weer terug aangesloten en alles werkt weer normaal naar behoren dus glasvezel werkt normaal
  • er lijkt dus geen goede match tussen glasvezel aansluiting naar modem box12, we hebben een GENEXIS glasvezel aansluiting (grijs/wit).

als dat zo is > hoe dan verder? sturen we box 12 terug en gaan we door met onze expiria? 

stel het op prijs als we daarover met jullie technische dienst over kunnen bellen / persoonlijk contact kunnen hebben per email

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @klantenservicevraag , je kunt gratis bellen met 0800 0402.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Antwoord
  • October 25, 2020

Hallo @klantenservicevraag , je kunt gratis bellen met 0800 0402.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 25, 2020

Als u nu nog steeds hetzelfde abonnement heeft als voorheen bij Telfort, dus nog niet verlengt naar Hussel, dan werkt de KPN Box niet bij u.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @klantenservicevraag, welkom! Heb je inmiddels gebeld? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag mee. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 27, 2020

We hebben niets meer van je gehoord @klantenservicevraag en ik hoop dat dit inhoudt dat je hier inmiddels verder mee geholpen bent!