Skip to main content

Ik heb net na een hele lange tijd wachten en een paar keer verbinding verbroken geweest jullie klantenservice gebeld. Maar met alle respect, ik vraag me serieus, waar jullie ze vandaan halen.

 

Ik vertel de medewerker dat ik iedere keer zonder internet zit. Ze ging een meting doen, onder die meting valt die Box12 uit, en ze verteld dat alles prima is. Ik zeg tegen haar, als ik probeer in te loggen in de Box12, dat ik heel lang een wit scherm krijg en dan na eens een keer het inlogscherm. Toe had ik een discussie dat ik via internet inlog. Toen ik zei van niet dat je gewoon op de Box hier in de kamer inlogt, kreeg ik een reactie, als ik het allemaal zo goed wist, waarom ik dan hulp vroeg want  ik had haar niet nodig. Ik heb de verbinding maar verbroken, maar toch de vraag of dit de normale manier van zaken is?

 

Het probleem is het volgende. ik zit iedere keer zonder internet. Inmiddels ben ik erachter, dat mijn ipv6 op de router wegvalt. Als ik die op de router (ASUS AX88U) uitzet, dan doet internet het weer. Als ik probeer in te loggen in het modem, is dat niet te doen. De enige manier is of er heel lang op wachten, of een pinnetje achterin en resetten. Iedere keer resetten, gaat m ook niet worden. De router is het probleem niet, ik heb een stuk of 10 verschillende geprobeerd.

 

Probeer op het moment weer in te loggen, maar heb alleen een wit scherm. Ik heb verschillende browsers geprobeerd en 2 laptops.

 

Ik heb dat ding inmiddels al zo vaak gereset dat ik de tel kwijt ben. ik wil u vragen om een andere toe te sturen.

Ik zie dit: De klant heeft de volgende KPN Experiabox: KPN Box 12.

Hij lijkt hem dus goed te zien @UHDFreak 😊


Dankjewel.


Hoi @Maja_ ,

 

Ik vroeg me af, gezien jullie de mac adressen opslaan van alle apparaten die opgeslagen zijn geweest, als ik een x aantal keer wissel tussen de box12 en mijn router, om wat dingen uit te proberen, of het mac adres dan 2x wordt opgeslagen (dus 1 per apparaat) of dat als ik bv 20x mijn router (via PPoE) aansluit, deze ook 20x geregistreerd wordt? In het laatste geval, kan het misschien wel een probleempje worden, gezien ik de laatste week flink wat dingen uitgeprobeerd heb en geswitched heb. Inmiddels zit de box12 er weer gewoon tussen, maar wil niet weer hetzelfde probleem krijgen als het begin van dit topic, wat veroorzaakt werd door teveel mac adressen.

 

Mijn excuses hiervoor.


Ik moet bekennen dat ik hier zelf geen antwoord op heb en ik had gehoopt dat de community in zou springen, maar het blijft akelig stil hier 😉

Ga het volgende week even voor je navragen, ik kan vast wel iemand aan het jasje trekken met deze vraag!


@Maja_ Voor mij hoef je de moeite niet te doen. Ik zie het vanzelf wel als het over is.