Skip to main content

Ik denk dat ik afgelopen nacht een software update van de box 12 gehad heb en nu start het modem sinds vanmorgen elke 5 tot10 minuten steeds vanzelf opnieuw op. Daardoor heb ik dus vrijwel geen internet verbinding. Alleen tussendoor steeds eventjes.

Zitten er veel LAN kabels aangesloten? Kunt u ze even allemaal los halen? Is het dan nog zo?


Ik denk dat ik afgelopen nacht een software update van de box 12 gehad heb en nu start het modem sinds vanmorgen elke 5 tot10 minuten steeds vanzelf opnieuw op. Daardoor heb ik dus vrijwel geen internet verbinding. Alleen tussendoor steeds eventjes.

En u heeft geen SMS bericht gehad over die update ?


Ik denk dat ik afgelopen nacht een software update van de box 12 gehad heb en nu start het modem sinds vanmorgen elke 5 tot10 minuten steeds vanzelf opnieuw op. Daardoor heb ik dus vrijwel geen internet verbinding. Alleen tussendoor steeds eventjes.

En u heeft geen SMS bericht gehad over die update ?

Euhm... die heb ik nog nooit ontvangen. U wel dan?


@Nick83 Tot nog toe wel en KPN kondigt dit ook aan in hun berichtgeving over de update ;

Wanneer krijg ik de update?

Je wordt per sms geïnformeerd zodra je aan de beurt bent. Je krijgt de update dan in een van de de nachten volgend op de sms. Je kunt controleren of de update gelukt is door in te loggen op je Experia Box en te kijken naar het versienummer van de firmware. Je vindt dit onder de knop ‘My Modem’ op de hoofdpagina van de webinterface.


Ik heb nog nooit een dergelijke SMS gekregen. 


Ik had inderdaad wel een Sms gehad dat er een update zou komen binnen enkele dagen. Maar daar stond niet in dat ik daarna ook nog iets aan moest passen. Inloggen in mijn modem lukt niet meer, daar is de connectie, als die er al is, niet lang genoeg voor. Ik krijg dan steeds de melding dat het modem niet bereikbaar is.


Heeft u dit al geprobeerd? 

Zitten er veel LAN kabels aangesloten? Kunt u ze even allemaal los halen? Is het dan nog zo?

 


Ik had inderdaad alle kabels losgehaald. Het lijkt nu vanmorgen beter te gaan. Nog even afwachten als alles er weer in zit of het opnieuw opstarten dan achterwege blijft.

 


Hoi @Ekootje, welkom op ons forum! Is het nu beter?
Anders ben ik wel benieuwd welke softwareversie je nou eigenlijk hebt 🙂 met een factory reset zou je hem in ieder geval op SGEJ10000528 moeten kunnen krijgen.

 


@Ekootje is het probleem nu opgelost?