Skip to main content
Beantwoord

breedband ip connectie werkt niet...

• March 31, 2021
  • 9 reacties
  • 4918 keer bekeken

Hi.

Heb een paar uur probleem met mijn wifi. Alles geprobeerd nog steeds geen wifi. Modem brand nu rood lichtje. Kan iemand mij helpen...?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedemorgen @Moosli! Je hebt al wat tips gekregen, goed om te lezen!

Ik heb je verbinding gecontroleerd en kan geen problemen met onze diensten vinden: ervaar je nu nog steeds problemen? We horen het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 31, 2021

Welke Experiabox heeft u? En welk lampje brand rood?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 31, 2021

Ik heb experia boxv10. Internet brand rood en service brand oranje.

• Nieuwkomer
  • March 31, 2021

Meestal helpt het opnieuw opstarten van het modem al ( knopje herstart). Of als je een glasvezel aansluiting heb ( rode kabel in het modem) de stekker van het glas kastje 2 minuten er uit. Als je het modem herstart gaat het services lampje knipperen. Wacht tot het knipperen stopt. Pas dan is hij weer volledig opgestart.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 31, 2021

Nee niet gelukt internet lampje blijft rood branden.

• Nieuwkomer
  • March 31, 2021

Je kan eerst nog de kabels naar het modem controleren. Wellicht zitten die niet helemaal goed. Als dat niet helpt en een van de moderators van een webcare meekijkt, kunnen zij je verbinding door meten. Dan is er waarschijnlijk iets meer aan de hand. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 31, 2021

Alles zit goed aangesloten waarschijnlijk is er meer aan de hand. Dit is de eerste keer dat dit mee maak.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 1, 2021

Dan moet een KPN medewerker hier ff naar kijken.

Misschien is bellen iets sneller dan hier afwachten: 0800 0402.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • April 1, 2021

Goedemorgen @Moosli! Je hebt al wat tips gekregen, goed om te lezen!

Ik heb je verbinding gecontroleerd en kan geen problemen met onze diensten vinden: ervaar je nu nog steeds problemen? We horen het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 1, 2021

Hij doet het weer gelukkig.

Thanks!