Skip to main content

Ik heb mijn contract verlengd en krijg een nieuwe modem en tv module. Volgens de PostNL app wordt deze 18 juli geleverd (ja daar staat het nog steeds op, ook op 30 juli)

Er staat bij dat het bezorgmoment gemist is, maar ik ontvang maar niks. 
Nu heb ik een brief van jullie gekregen dat ik mijn oude apparatuur retour moet sturen maar dat kan dus niet omdat de nieuwe er nog niet is. 
 

Graag nogmaals alles opsturen of zo iets!?

 

Gr Evelien 

Dat word normaal gesproken op het PostNL pakketpunt afgeleverd. Het is dan de bedoeling dat u het daar gaat halen. U heeft daar geen mail of sms over ontvangen?


Ik heb de PostNL app en daarin staat altijd waar mijn pakketje wordt afgeleverd. Deze staat op mijn adres, maar er staat sinds 17 juli 09:47 op Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt.

Dit zou dinsdag 18 juli tussen 11:15 en 13:45 uur zijn, maar die datum is verstreken en nu is de datum niet opnieuw vastgesteld.

 


Hoi @Eef76, welkom op ons forum! Heb je hierover ook al contact gehad met Postnl?
Als je verzending kwijt geraakt is of “bezorgd” is terwijl je hem niet ontvangen hebt kun je via ons een onderzoek laten starten. Daarover kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402