Skip to main content

Heb vandaag een brief ontvangen met aanbood van 50 naar 100 Mbit zonder extra kosten. Ben de stappen gevolgd. Maar dan staat er 5 eur extra, dus geen cadeau. :(

Hallo @Vivi L , morgen even bellen met 0800 0402 en de mail bij de hand houden.

Succes.

 


Heb dezelfde ervaring. De verwijzing: kpn.com/extrasnelheid blijkt niet te bestaan.


Ook brief ontvangen. Denk even afhandelen. Toch leuk zo'n geste van KPN voor trouwe klanten. Mooi niet dus. Als ik de stappen volg kom ik per saldo nergens. Dat heet in onze regio “Iemand blij maken met een dooie mus”. 

Ben dus niet blij met deze brief en mijn houding tegenover KPN wordt dus naar beneden bijgesteld.

En verder…. weer een brief in de bus. In deze tijden.

 

 


Hallo @Denkende Doener 

En verder…. weer een brief in de bus. In deze tijden.

Wat is daar mis mee?

Even gratis bellen met KPN, 0800 0402, voor de gratis upgrade, scheelt toch weer €5 per maand, is op jaarbasis toch  €60 en dat in deze dure tijden.😉

Hallo @Wout47 , ook voor jou geldt even gratis bellen naar eerder genoemd nummer.

 


@Vivi L @Wout47 @Denkende Doener 

Welkom op het forum. Is het ondertussen al gelukt om contact met mijn collega's te krijgen? 

Zo niet, zouden jullie dan je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik uitzoeken of ik dit wellicht in orde kan maken! :)


Bij mij is het wel gelukt! Ik zou dus aanraden om nog een keer goed te kijken. Ten eerste is me opgevallen dat er wel +5 euro staat (de normale prijs) maar rechts daarnaast staat de korting die op het moment geldig is. Het bedrag werd bij mij dan ook niet hoger toen ik die optie koos. Het is te vinden als je inloggd en bij je abonementen kijkt. Succes ermee!:)


Op verzoek van Leokadia nieuwe 3e poging gedaan. Nu wel duidelijke stappen en het cadeau van KPN ontvangen. 
@JanD : in tijden waarin iedereen de mond vol heeft over milieu is het een overweging verzending per post af te wegen. Verder, Klantenservice benaderen als de stappen in de brief niet werken is voor mij op dat moment een brug te ver. Je doet het goed of niet. 


Heb dezelfde ervaring. De verwijzing: kpn.com/extrasnelheid blijkt niet te bestaan.

Die website bestaat wel degelijk.