Skip to main content

Goedemorgen,heb gister een brief ontvangen voor het retour sturen van m`n modem. Echter heeft de monteur deze zelf al gelijk meegenomen.

Voor de aanpassing van m`n nieuwe internet abonnement had ik een nieuw modem nodig.

Pair Bounding. Hiervoor is de monteur geweest om de aansluiting van deĀ  lijn aan te passen en te testen.

Nadat alles naar volle tevredenheid functioneerde heeft de monteur ook het bestaande modem meegenomen. Kon nergens op de site vinden waar ik deze vraag kon stellen dus dan maar via het forum.

Hoe moet ik hier nu mee omgaan?Ā 


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

HalloĀ @Arie KanarieĀ ,

Je kunt de brief dan negeren.Ā 

De monteur zal het teruggeven van het modem nog registeren. Dat heeft de monteur vast niet meteen gedaan. Die verzamelt dat soort apparatuur en levert ze eens in de zoveel weken in Ć©Ć©n keer in. Verder heeft de afdeling die de retouren beheert ook regelmatig een achterstand in de verwerking van de teruggekomen apparatuur.Ā 

Waarschijnlijk hoor je er nooit meer iets van.Ā 

Krijg je toch over een maand een herinnering? Bel dan even met 0800-0402.Ā 

Ā 


Ok, bedankt voor je reactie

Ā 


HalloĀ @Arie KanarieĀ ,

Je kunt de brief dan negeren.Ā 

De monteur zal het teruggeven van het modem nog registeren. Dat heeft de monteur vast niet meteen gedaan. Die verzamelt dat soort apparatuur en levert ze eens in de zoveel weken in Ć©Ć©n keer in. Verder heeft de afdeling die de retouren beheert ook regelmatig een achterstand in de verwerking van de teruggekomen apparatuur.Ā 

Waarschijnlijk hoor je er nooit meer iets van.Ā 

Krijg je toch over een maand een herinnering? Bel dan even met 0800-0402.Ā 

Ā 

Werkt nƩt iets anders, de monteur moet een ingenomen product inscannen zodat deze aangemeld staat. Zodra een monteur iets bijgeleverd krijgt of een retour aanmeldt zal de doos met ingenomen apparatuur ook verzonden worden naar de retour-afdeling. Het klopt inderdaad wel dat deze wel eens een achterstand heeft.

Ā 

Ik zou zelf eigenlijk sowieso even bellen met 0800-0402, dan kan de retour-herinnering namelijk direct uit het systeem gehaald worden.