Skip to main content

Hallo,

 

Ik hebt geen toegang op internet ook telefoon.

 

Ik hebt deze problemen sinds woensdag midday rond 12:00 12:30. Ik hebt ook monteur langs geweest op dinsdag morgen voor fiber installeren.

 

De fiber kast hebt power groen, alarm rood, PON geen en LAN groen.

 

De modern Expedia V10 hebt services rood, ECO geen, internet rood, wireless groen, power groen.

 

Beste @SWHO, welkom! Dit klinkt inderdaad niet goed 😞. Heb jij het fiber kastje al eens 2 minuten stroomloos gemaakt? Dat wil nog wel eens helpen. Anders zou ik graag opnieuw een monteur langs laten komen. Wanneer kan je deze ontvangen?


Hallo,

 

Hebt al nacht probeert, geen resultaat. Ik wil graag monteur nu aankomen.


@SWHO Oke, dan gaan we een afspraak met een monteur inplannen. Dat kan op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur, wat komt jou het beste uit? En voeg je voor de  zekerheid je mobiele nummer nog toe in je forumprofiel? Dan ontvang je ook een bevestiging per sms zo gauw we de afspraak hebben gemaakt.


Vandal asap

Edit: telefoon op juiste profile aangepast


@SWHO Dankjewel, ik heb een melding aangemaakt voor de Technische Dienst. Zij kijken er naar en nemen contact met je op voor de vervolgstappen. Dit gebeurt zo snel mogelijk, om je verbinding te herstellen. Ik hoor het graag als je iets hebt gehoord, of als je vragen hebt natuurlijk.


Hallo,

Het is nog steed niet opgelost, ook hebt de telefoon gemist. De mobiel ik hebt is prepaid kaart en geen geld op dus kan niet sms sturen en telefoon maar wel ontvangen.

 

Onderdeel hier kan contact maakt van internet vaneege buren maar heeft limiet.


Ik zie dat er een monteur gepland is, @SWHO, het lijkt namelijk in de centrale te zitten. Deze komt morgenochtend tussen 8:00 en 10:00. 


Hi @SWHO, ik zie dat de monteur op de 27ste voor je bezig is geweest en de verbinding zo te zien heeft hersteld. Dat is fijn om te zien. Je weet ons te vinden als we iets voor je kunnen betekenen.